Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Har världens mensvärk idag o spänningar i nedre delen av ryggen! Åh kan de inte bara smälla till o hända något! Dem sa på fl att man skulle vila för att de skulle fortsätta komma igång men de är ju inte så lätt när de gör ont :(

• juliaannaeva

Jaaaa de är ju så segt de här! O de tar ju på krafterna som kan vara bra att han när de är dags! Blev erbjuden sömnpiller på fl men vågar inte ta de :/
    När har du bf nilepile89?

• juliaannaeva

Ja denna väntan :o försöker slappna av så mycket som möjligt nu så den lille inte ändrar sig! Dem säger ju att man kan gå utan slem propp i en vecka :o men om de stämmer att förlossningarna brukar likna sin mammas så borde min bebis vara här om 10 timmar! För med henne börja de med slemmisen :) jag håller tummarna för er andra!!

• juliaannaeva

Nu har värkarna tagit fart, regelbundna med ungefär 7 minuter emellan o den rör sig som bara den där inne! Men värkarna i sig gör inte sådär jätte ont... Dem känns ju men inte så man skriker direkt... Känns dock som ryggen ska gå av... Borde jag ringa förlossningen?!
    Slemmisen gick halv 1...

• juliaannaeva

Här har värkarna avstannat helt o enbart rygg o typ mens smärta kvar.... Någon som vet hur länge man kan vara utan slempropp?

• juliaannaeva

Maho81: usch vad jobbigt... Mådde också illa men inte så mycket... Du får prova att äta något med salt de brukar ju dämpa lite i alla fall.. :)

• juliaannaeva

Klockan 02.00 inatt gick vattnet haft värkar 4-6 min emellan sen 03... Aj så ont! Inte sovit många timmar, undra hur jag ska orka denna dagen... :/

Svar på tråden Juli bebis 2012