Juli bebis 2012
Bara precis för att jag skrev att min son sover hela natten så gnällde han förstås heeela natten... nog magen som spökar lite. Rätt hård trots all katrinplommonpure och päronmos..
Bara precis för att jag skrev att min son sover hela natten så gnällde han förstås heeela natten... nog magen som spökar lite. Rätt hård trots all katrinplommonpure och päronmos..
på tal om torra fläckar, min son får såna ibland och då smörjer jag med decubal.Funkar riktigt bra! allt det försvinner helt inom 2 dagar!
Hej igen alla! Nu var det ett tag sen jag var inne och skrev något. Vi har legat sjuka hela bunten här hemma.. Den som tyvärr har varit sjukast är min lille Dante .. Snorig, hostig och är stenhård i magen (trots en burk katrinplommonpure om dan).. Sen kan vi ju lägga till en massa gnäll och ont av tandsprickning.. Men men. Nu börjar det bli bättre igen
. Inga tänder än dock..Min dotter var ju iofs 9 mån när hon fick sin första tand.. kanske blir han lika sen..
Är allt bra med er?
På tal om nåt annat! Min lille son Dante e med i en bebistävling på lifestone.com Vi har beställt ett kristallhjärta med hans handavtryck! Kan verkligen rekomendera det! Det är såååå vackert. Vi har ett med min dotters avtryck oxå . Till saken, om man vinner månadens tävling så får man sitt hjärta 1000 kr billigare. Vilket hade varit en stor lättnad då min ekonomi just har fått sig en törn... Om någon vill så rösta gärna på min lille påg
http://www.lifestone.com/sv/bebistavling/
Jag ammar oftast inte under natten eftersom han brukar sova hela nätter. Det händer såklart att han vaknar och vill snutta lite. Men annars brukar jag amma honom länge tills han somnar på kvällen runt 22-23. Sedan brukar han vakna runt 5-6 på morgonen och äta lite för att sen somna om och sova till 8-9. Men annars kommer jag att fortsätta att delamma honom iaf minst ett år till.