Juli bebis 2012
Har världens mensvärk idag o spänningar i nedre delen av ryggen! Åh kan de inte bara smälla till o hända något! Dem sa på fl att man skulle vila för att de skulle fortsätta komma igång men de är ju inte så lätt när de gör ont :(
Har världens mensvärk idag o spänningar i nedre delen av ryggen! Åh kan de inte bara smälla till o hända något! Dem sa på fl att man skulle vila för att de skulle fortsätta komma igång men de är ju inte så lätt när de gör ont :(
Jaaaa de är ju så segt de här! O de tar ju på krafterna som kan vara bra att han när de är dags! Blev erbjuden sömnpiller på fl men vågar inte ta de :/
När har du bf nilepile89?
Nu har verkligen slemmisen gått i alla fall :o hoppas hoppas att de kommer igång nu!
Ja denna väntan :o försöker slappna av så mycket som möjligt nu så den lille inte ändrar sig! Dem säger ju att man kan gå utan slem propp i en vecka :o men om de stämmer att förlossningarna brukar likna sin mammas så borde min bebis vara här om 10 timmar! För med henne börja de med slemmisen :) jag håller tummarna för er andra!!
Nu har värkarna tagit fart, regelbundna med ungefär 7 minuter emellan o den rör sig som bara den där inne! Men värkarna i sig gör inte sådär jätte ont... Dem känns ju men inte så man skriker direkt... Känns dock som ryggen ska gå av... Borde jag ringa förlossningen?!
Slemmisen gick halv 1...
Grahnkotten: ja jag får nog göra de! Jag hoppas bara att de fortsätter nu o inte avstannar!! :)
Åh grattis!! :)
Här har värkarna avstannat helt o enbart rygg o typ mens smärta kvar.... Någon som vet hur länge man kan vara utan slempropp?
Maho81: usch vad jobbigt... Mådde också illa men inte så mycket... Du får prova att äta något med salt de brukar ju dämpa lite i alla fall.. :)
Klockan 02.00 inatt gick vattnet haft värkar 4-6 min emellan sen 03... Aj så ont! Inte sovit många timmar, undra hur jag ska orka denna dagen... :/