Inlägg från: juliaannaeva |Visa alla inlägg
  • juliaannaeva

Juli bebis 2012

Min lilla Tyra är 1'månad imorgon och har fått gå på storlek 62 nu :o hon är visserligen 57 lång och 4500 g!
    Jag har med fått hjälpa tyra att bajsa 2 dagar nu, så ringde BVC idag och ska börja ge 1 ml laktulos igen! De kommer ut i korvar och de skulle helst vara "gul keso" ;)

• juliaannaeva

Åh min Tyra får laktulos för magen o hon får ju massa gaser utav den... O fisarna sätter sig på tvären... Stackars henne!

• juliaannaeva

Jag hade en medela handpump men mjölken sina så nu får hon bara ersättning! 180 varje mål :)
    Sajo81: haha de låter som min Karl! Han säger precis likadant o jg blir så jävla förbannad :o o det värsta är att han kan ligga och sova till barnskrik!! :(

• juliaannaeva

Är det någon som gett messmör i ersättning? Och hur mycket i så fall? Har ju gett laktulos men hon får Så jäkla ont i magen!! :( hört man kan ge messmör i ersättningen annars...

• juliaannaeva

Tack för svaren! Dem verkar säga så olika, men min bm sa att jag antingen kunde ge messmör eller laktulos och laktulos får hon ju men blir jätte gasig i magen.. O fisarna bara lägger sig på tvären! :( så tänkte byta och prova messmör :)
    Men det är ju likadant med hur barnen ska sova.. När jag var liten så skulle alla ligga på mage och nu ska dem ligga på rygg och absolut inte på mage! Min Fia ligger alltid på sida.. Hon avskyr att ligga på rygg!

• juliaannaeva

AKT83: ring BVC och be dem skriva ut nässpray! Det funka direkt på mig :) knutarna var mycket lättare att lösa upp! :)

• juliaannaeva

Jag hade sex 2,5 vecka efter med kondom ;) sprack lite under förlossningen men kände inte av något! o tro de eller ej men sen förlossningen så har sexet blivit så sjukt bra!

• juliaannaeva

Hmm Tyra blir 6 veckor idag. var o vägde henne förut o hon väger 5050 och 60 lång! En stor flicka :) och idag har hon varit vaken sen 06 :o inte sovit en blund på dagen.. O ligger klar vaken i msitt neste.., undra jag om hon tänkt sova inatt! Kan de vara att hon växer så mycket tro?! Hon ät lite små gnällig!

Svar på tråden Juli bebis 2012