Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

8 mån kontroll 9130 72,3 cm lång. Vart tar tiden vägen?

• nilepile89

En fråga , har ni fått tillbaka regelbunden mens?? Min känns jättekonstig är på dag 50 nu ingen mens i sikte och inte är jag gravid heller. Väldigt frustrerande då vi vill ha ett syskon till Lea. Har alltid haft runt 40 dagar innan men detta är ju kaos. Känns som den skall komma hela tiden men inte det.

• nilepile89

Okej tack, kanske är vanligt att den inte vill bete sig som vanligt då. Hade ju önskat att den ville komma vill ju försöka skaffa syskon nuuuuuu. ,

Usch krya på er låter verkligen inget vidare med magsjuka

• nilepile89

Här är det just nu dåligt på nätterna, hon vägrar somna innan halv 10 och då i vår säng. Sen sover hon väldigt oroligt. Hon har haft feber i 2 dagar nu så hoppas det blir bättre när den går över.

• nilepile89

Ja då har vi ställt in Leas säng i eget rum får se om hon sover bättre. Hon stör sig väldigt av oss när hon skall sova.

Mammaijuli välkommen :)

• nilepile89

Nej nu kom sängen in igen det funkade inte. Är det bara jag som hat ett barn som nu bara vill sova middag 1 gång per dag och sedan gnälla leka gnälla resten av dagen till 21:30 typ? Vet inte när hon skall somna tidigare blir helt slut av detta ju. Har försökt allting men hon vägrar sova.

• nilepile89

Lea ratar hemmagjord mat äter bara burkar. Men bara hipps 8 mån. De andra äter hon bara 6 mån. Men inget ris ,

• nilepile89

Lea har äggallergi, fick reda på det efter att hon fick nässelutslag under ögat. Såg ut som världens myggbett. Men det kan även visa sig genom magsmärtor. Om man har riktigt otur sätter det sig som även nötallergi på luftrören.

Svar på tråden Juli bebis 2012