Juli bebis 2012
Bra filmsmak Sajo81, Star Wars is The shit!
Jag skulle ha flyttat o hoppats på att skolorna fått bättre rykte tills kidsen ska börja
Bra filmsmak Sajo81, Star Wars is The shit!
Jag skulle ha flyttat o hoppats på att skolorna fått bättre rykte tills kidsen ska börja
Vi har det så! Hon vaknar typ 5 i pruttar o kämpar o sen får hon mat o oftast så fiser o bajsar hon då och efter det är hon vaken
Vår är nio veckor och har en vass bit som sticker upp i ena kinden, hon dreglar vansinnigt mycket och vill tugga å allt, tycker det är galet tidigt
Hur har det gått för alla viktminskare? Här har det gått trögt så nu måste jag komma igång med motionen!
Vad kul för er som lyckats gå ner!
Här blev det en 20 meters promenad, hon hatar vagnen så det vart gallskrik från första stund känner mig instängd här hemma då hon inte gillar vagnen och inte att åka bil, kryper på väggarna här hemma nu, bryter snart ihop...
Japp har en bärsele, men det skulle vara skönt att slippa den nån gång, iaf när man vill få lite motion, blir skapligt trött i ryggen att bära dagarna i ända...
Då är jag inte ensam då! Googlar runt på skönare bärselar, har en babybjörn nu med ryggplatta men tycker man blir trött i ryggen ändå. Vill ha en som man kan ut o gå i, funderar på en ergobaby, nån som vet om den är skön o avlastar ryggen?
Är så galet sugen på att motionera men det är ju svårt när bebis inte är så sammarbetsvillig
Nu har jag iaf gråtit ur mig lite frustration och det känns genast bättre!
Har googlat runt lite nu o är sugen på en beco gemini bärsele, den har fått bäst i test på fler ställen min baby Björn är bara skit faktiskt, man får ont överallt av den :-/
Vet bara inte vart man kan köpa en gemini, har förstått att de inte säljs överallt. Vi bor i Norrtälje o här finns bara Lekia o ett litet Babyproffsen. Man vill ju gärna testa en först...
Sådär, nu är en beco gemini beställd! Hoppas hoppas den är skönare än vår babybjörn så att vi kan börja ut och gå, måste bli av med mina gravidkilon, börjar få panik! Ikväll ska jag även gå på Core på Friskis. Första riktiga träningen på ett år typ, undrar om jag orkar!?
Vår skrutt blev tio veckor igår och hon är rejält stadig, står själv i soffan om man lutar henne mot ryggstödet, helt galet