Inlägg från: anjiali |Visa alla inlägg
  • anjiali

Juli bebis 2012

Städat och fejat sen frukost. Har handlat mat och en färsk ananas som jag skall svulla i mig sen. Funderar på att åka till hälsokosten och handla te också. Inte för att det har behövts starkare värkar. Sist gick det för fort. Är glad att jag han in.
    Har även tredje tvätten på g och andra disken. No merci idag. Men det ända det leder till är väll att jag är as trött sur och ont i ryggen i em.
    (hade tänkt ta några fönster också ).

Det enda jag känner är att bebisen bökar på som attan och att det ilar lite men den ligger ju en bit ner och enligt ny bm är den fixerad. Fast jag vågar inte tro på det

• anjiali

Finafrugan : jag står inte ut :-/. 10 dagar till bf. Tiden går sååå långsamt och inga tecken på att bebisen ens funderar på att komma.
    Vill göra så mycket för att få tiden att gå men kroppen strejkar. Snart kommer mannen hem och gör mig sällskap .

• anjiali

Mannen kom äntligen hem från jobbet och så ringer dom å frågar om han kan vara med och spela en match. Vet ju att han älskar att spela. Men denna gången fick han med sig hela familjen. Vill inte sitta själv hemma mera. Hans semester börjar inte innan bebis kommer. Får se hur länge vi orkar stanna. Det var tydligen en turnering kom det fram i bilen.
    Jag har köpt hallonbladste idag.
    Står inte hur mycket man skall dricka. Är det en kopp om dagen ??? Ett ekologisk te med hög halt hallon.

• anjiali

Börjar med en kopp nu och imorgon hinner jag mer. Har ju min ananas också. Mannen slipper idag, orkar inte med det också .

Jag har suttit på bollen och rullat höfter. Tror att det är mera hjälpsamt under förlossning.

Skönt att dom har koll på dig fru Sandra och att allt är ok.

• anjiali

Smulan: grattis

Akt83: vilken historia !!! Vad gör man med navelsträngen låg jag och funderade över. Kom moderkakan också ??? Oj oj !!!

Sajo: fy vad jobbigt. Kan du inte sätta ner foten å snacka med honom ??? Jag hade inte accepterar att min man gjorde så . Hoppas han vaknar upp lite.

Missmurrig: han kommer ha det så bra och passa på att rå om dig själv !!!! Snart är du två barns mor. Nu kan du ladda inför det .

• anjiali

Själv kan jag konstatera att det är nu ensiffrigt 9 dagar till bf enligt äl. Men här är det så omoget som det kan bli. Städade, åt ananas, färdknäpp och te och fick knappt en sammandragning . 13 dagar till bf enligt ul. Jag vill ju hellre tro på äl då det stämt med tidigare barn. Men det är ju dock 9 hela dagar kvar tills dess så det är väll ingen ide att vakna upp och känna sig besviken när ny dag är här. Skall försöka tänka att. Ja ny dag och göra det bästa av den så det går fort !!! Finns ju inget som tyder på att jag föder än på minst en vecka. Men nästa vecka blir otålig. Då kom de andra små flickorna.

Vi har ett flicknamn inga pojknamn. Det är ju förmodligen en flicka till så då löser det sig. Är rätt så inställd på det namnet och barnen med.

• anjiali

Så nu har jag bokat upp idag fram till fredag !!! Har inte tid att föda barn längre å hör sen !!!! ( undra om det funkar )

Svar på tråden Juli bebis 2012