Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Just det, ang magen som sjunker, jag är beräknad den 8 Juli

• EllaBella02

Har era bebisar också börjat lugna ner sig lite i magen? Min puttar mest nu och det känns som om alla rörelser är längre ner. Känner rörelser någon gång i timmen typ. Ibland känns det som den bökar bakom blygdbenet liksom.

• EllaBella02

Då får vi hoppas att nästa fullmåne sätter igång oss. Jag har BF 8 juli så nästa fullmåne blir super : ) .... eller tidigare ; )

• EllaBella02

Idag har det blivit lite shopping. Köpte skötbord, hylla till toan, lite små handdukar, korgar till hyllan och till under skötbordet, underlägg till skötbordet, en mobil att hänga ovanför sängen, blöjhink + påsar till den. Ja, det var nog allt. Planen är att fixa iordning badrummet ikväll med skötbord och allt : )

• EllaBella02

Ska nog med packa väskan den hör veckan :) Här är min lista, säg till om jag glömt någonting: Myskläder Toalettartiklar Telefon Laddare Bebis kläder Bebis filt Tofflor  Cola Frukt Smågodis Mössa till bebis Underkläder Strumpor Amningsinlägg Amningsbh Bindor Böcker 

• EllaBella02

Måste tvätta alla bebissaker också : ) finns massor att göra och är redan i v 37. Är jag sent ute tycker ni? När blir man vara klar med allting tycker ni?

• EllaBella02

Vilka bra synpunkter! Blöjor räknade jag kallt med att få där, med det kanske är som du säger bäst att packa ner några. Gubben min får ju packa ner lite kläder och något ätbart också : ) Kamera har vi faktiskt ingen förutom våra telefoner. Tack igen för era synpunkter!

Svar på tråden Juli bebis 2012