Juli bebis 2012
Lycka till och lova att uppdatera oss! Ja, nu blir det förhoppningsvis bebis/ar varje vecka framöver : )
Lycka till och lova att uppdatera oss! Ja, nu blir det förhoppningsvis bebis/ar varje vecka framöver : )
Min sambo tar nog ett par öl också. Vi har nära till BB om det skulle vara någonting så jag kan nog köra själv, eller så tar vi taxi.
Just det, har BF den 8 Juli.
Grattis till lilltjejen! Hoppas hon tjockar på sig ordentligt nu! Grattis igen!
Nu måste vi göra en födelsedagslista tycker jag! I natt när jag vaknade för att gå upp på toa och kissa så hade jag ett så sjukt starkt tryck nedåt. Kändes typ som att bebis höll på att ramla ut : )
Blodtrycksrapport : ) Första trycket idag var 150/90, fick lägga mig ner och efter det så hade jag 120/65. Däremot hade jag återigen +2 på proteinet så de ska skicka urinprovet på odling. Tyvärr kissade jag för lite, då nu sitter jag här och väntar på att bli kissnödig : )
Spännande! Nä, har inga tips som jag vet funkar men gå i trappor säger de ska vara bra. Tyngdlagen över lag är nog bra att utnyttja. Rör på dig sp mycket du orkar och kan. : ) Lycka Till!
Det finns billiga pilatesbollar på Rusta : )
Känner mig väldigt peppad att åka till Maxi nu ich storhandla! Känns ungefär som att det typ enda jag vill är att gå och lägga mig : )
Jag överlevde Maxi : ) Nu är det sängläge som gäller! Glad Midsommar om jag har usel täckning imorgon : )