Inlägg från: momster |Visa alla inlägg
  • momster

Juli bebis 2012

nu vet jag tyvärr inte men han andas välldig oregelbundet.

• momster

Måste skriva av mig lite är börjar bli lite smått närvös. I dag ska Denver opereras och 20 i 7 i morse fick han ett nytt andningsuppehåll medans han sov så jag fick ta upp han och skaka om han lite.
    Genast kom tanken tänk om han får andningsuppehåll under operaratonen. Men de lär väll veta vad de gör ? Han ska ju opereras för att slippa dom.

• momster

Tack alla!
    Han får inhalera nu och tror egentligen inte de skulle operera om det inte var säkert.
    Men tankarna kommer ju endå.

• momster

då var vi på avd igen.
    det blev ingen operation utan bara en undersöning där dom kostaterade att körteln var normal stot, så kollade de efter tumörer och de hittade de inga som tur var, halsmandlarna var normal stora. det ända de kunde konstatera var att han var lite trång i näsan.
    så nu är vi tillbax till ruta ett igen och har ingen aning om varför han gör andningsuppehållen :(

• momster

Skruttare. Har inget andnings larm då han sover i babyskyddet. Man får/kan aldrig sova ordentligt. Vi är redan inlagda. Blev inlagda natten till tisdag pga att han hade andnings uppehåll.

• momster

Nu har läkaren varit in. Vi blir kvar till i morgon minst. Läkaren skulle oxå beställa ett EEG test i morgon så vi kan utesluta epilepsi. Han trodde inte det var det men ville göra ett test.
    Och så ska vi få låna hem ett larm när vi blir utskrivna. Men de skulle diskutera vilken sorts larm vi skulle ha.
    Men känns skönt att man kanske kan sova på nätterna snart.

• momster

Tibell : svårt att förklara. Han får iallafall som kramper och blir blå och så är de precis som ett lock för luftvägarna.

Det kommer både i vaket och sovande tillstånd.

• momster

Tibell: det är det de ska kolla med EEG. Läkaren tycket inte det låter som det men vill kolla för säkerhetsskull.
    Ja läkaren frågade om vi hade filmat men det är ju inte det första man tänker på när ens barn blir blått och slutar andas.

Svar på tråden Juli bebis 2012