Inlägg från: nilepile89 |Visa alla inlägg
  • nilepile89

Juli bebis 2012

Grattis va roligt till en lillebror! Här är man i v. 15 nu rul den 23 september :)

Lea sover halvdåligt. Hennes pappa nattat henne jämt. Sen sover hon oftast några timmar men nu vaknar hon 4 och vill äta mat igen. Hon som slutat. Vet inte om det är tänderna, hon har bara 2 st än sålänge.

• nilepile89

Ja denna gång skall vi kolla. Gjorde inte det med Lea, men hoppas de vill berätta det nu :). Men jag gissar på en tjej till

• nilepile89

Lea är 13 månader och hon har bara 2 i underkäken, syns 2 på väg i överkäken. Men de har vart påväg ett tag. Vet inte när de bryter igenom.

• nilepile89

Grattis till lillkillen :)

Jag har oxå beställt en donkey duo från bp är supernöjd :).

Annars så visade sig vårt rul att Lea skall få en liten lillebror beräknad till den 15/2. Vi längtar :)

• nilepile89

Tack :) ja det skall bli så roligt med en av varje :).

Grattis till Lillebror juliaannaeva.

V. 23 nu börjar känna mig klumpig som tusan, ändå är jag mkt mindre denna gång.

Lea sover mellan 40 till 1 1/2 timme om dagen det längsta är om jag sover bredvid henne. Vilket händer nu vissa dagar så jag själv är så trött. Sen somnar hon oftast runt 18:30 snåret sover hyfsat bra vaknar lite ibland. Kommer över till våran säng någon gång på natten, då hon är jätteledsen. Sen vaknar hon 6 på morgonen och kör fullt ös medvetslös :)

• nilepile89
    FruSandra skrev 2013-10-19 10:16:21 följande:

Jag har blivit jätte rädd för förlossningen. De är de ja har längtat mest till tills nu. Ja har blivit jätte nojig. Tänk om den här kommer för tidigt/nåt händer o ja måste va på neo. Då får ja inte träffa Vilgot.. Eller tänk om nåt händer mej på förlossningen, då ska min man ta hand om 2 barn själv...
    Usch ja har verkligen fått sån ångest för de...

Usch , har oxå börjat få sådana konstiga känslor. Typ att det gick bra förra gången det kanske inte går bra nu.

Men du skall se att det kommer säkert få jättebra r det väl är dags.
  • nilepile89

Åh grattis chess! Va roligt hoppas allting går bra , du skall se att det löser sig med en trots renovering. Vi skall precis sätta igång med en renovering av hela undervåningen och det hinner förhoppningsvis bli klart innan bebis kommer men annars får vi ta det som det blir :)

• nilepile89

Va härligt att det går bra för er :) tiden springer iväg är redan i v. 28 nu börjar kännas att det inte är jättelångt kvar. Snart borde det hundvakt upp en till bebis här

• nilepile89
    AnnaKaffekanna skrev 2013-11-19 17:36:19 följande:
    hihi "hundvakt "? Autocorrect? :-P Eller e jag som läser fel?

Hahah! Åh va dumt skall ju stå dyka upp haha. Det är väl dags för dig snart ? :)
  • nilepile89
    FruSandra skrev 2013-11-22 11:52:21 följande:

Sitter hos läkaren nu.. Gick in i V 33 igår.. Har så sjukt mycket sammandragningar. (Hade de med Vilgot med) men nu gör de ont o de kommer när ja bara ligger på soffan. Ja blir alldeles yr av dom..
    Så nu ska vi kolla så inte tappen är påverkad :|

Hoppas det gick bra!
  • nilepile89

Va härligt att det gick bra och inget var påverkat. Nej det är inte lätt att slappna av denna gång med en liten att ta hand om samtidigt :)

• nilepile89

Story Grattis till flickan :) själv har man 52 dagar kvar till lilleman är beräknad. Tiden flyger fram

• nilepile89

Åh va roligt hoppas allt går bra millifjor!

Lea sover oxå som en kratta vaknar vid 23-00 varje dag slår aldrig fel och svårt att somna om. Men hoppas det går över snart.

Nu är det 38 dagar kvar till lillen är beräknad längtar ihjäl mig :)

• nilepile89

Hoppas ni mår bra allesammans :) vi mår toppen njuter av tillvaron att blivit 2 barnsmor.

Den 12 februari föddes vår Melvin 4000 g och 52 cm kärlek. Lea gillar sin lillebror pussar och hämtar napp och nappflaska. :)

Svar på tråden Juli bebis 2012