Juli bebis 2012
Hoppar in här :) är idag v 13+1 . Väntar första barnet så allting är nytt. :) Längtar till sommaren. Bor i göteborg med min sambo. Hoppas ni alla mår bra.
Hoppar in här :) är idag v 13+1 . Väntar första barnet så allting är nytt. :) Längtar till sommaren. Bor i göteborg med min sambo. Hoppas ni alla mår bra.
JG sover inte heller bra på nätterna uppe och kissar minst en gång per natt. Sedan denna jävla nästäppa hela tiden. Men tur att man inte mår illa iaf. :) det skall jG v glad över
Jag använder otrivin saltvatten med aloevera. Den funkar bra för mig man blir inte lika torr i slemhinnorna med den, tycker jag :)
Otricare menar jag
Ja känner oxå hir jobbigt det är , alla tar för givet att man är almänn egendom när man är gravid, känns jobbigt och det med tjockis, hur roligt är det att höra, inte alls. Röra på magen utan att fråga. Det hör la till vanligt hyffs att inte göra så. Hmmpf.
Feah: jag känner igen mig i klådan jag vet inte överallt på benen kliar det som bara den orkar inte hjälper inte att smörja heller. Värst e det på kvällen. Dum som jag var tänkte jag att raka benen borde hjälpa. Det blev ännu värre när jag rakade bort den lilla stubben.
Åh jag längtar oxå till rul :) men jag får snällt vänta till den 29 feb. Hoppas tiden går fort :) vad roligt ni som fått bra resultat :) vilken lättnad.
idag välkomnar jag v 16. tycker att det har börjat kittla då å då i magen, kan det vara bebis<?? fortfarande en bit kvar till rul jag längtar. E det någon som vart på rul på östra sjukhuset i gbg och fått reda på könet ?? dem är väldigt noga att skriva på kallelsen att könsbestämning inte ingår...
missmurrig fy din stackare vet hur det känns, förlorade min lilla kisse som jag haft sen bebis och stödmatat för ett år sedan. Saknar han fortfarande för att inget djur e det andra likt..känns som någon kapat av en arm eller att något saknas usch så hemskt.