SommarDahlia skrev 2012-07-08 12:20:21 följande:
Vi har ju bestämt att bebisen ska heta Hilmer eller Iris, beroende på om det är en flicka eller pojke. Frågade sonen för en stund sen va han tyckte bebisen skulle heta. Hans svar blev; Himmler. Hm... Kanske inte! :) Får nog öva öva öva på HILMER om det blir en pojke, för inte vill vi att sonen tror att lillebror heter samma som Hitlers nära vän...
hihihi=) gott at få skratta av sig lite!
Har precis haft ett monsterslagsmål med mina två EXTREMT trotsiga 3 åringar.....dom hade tjatat rätt hyfsat om en macka och när vi sen satt i köket och skulle äta vägrar dom ens smaka på mackan, dom vill ha mjölk men när jag hällt upp den vill dom inte ha det utan yoghurt som jag också heller upp men då vill dom ha mariekex....höll på att få mig ett ordentligt spel....två timmar i köket för att få dom att smaka på sin macka åtminstone innan dom fick gå från bordet....ser fram emot deras 6års trots som dom kommer få lagom till bebben i magen får sin 3års trots... *jippie*
Tålamod har jag dåligt med innan också och nu under graviditeten har jag verkligen inte haft nåt....
11 dagar kvar till BF och jag tycker fasiken det räcker nu...fast jag börjar få kalla fötter inför förlossning med så jag är lite ambivalent!