Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Någon mer än jag som köpt hallonbladste på Life? Det var ju inte bara hallonblad i men det kanske inte gör någonting? Var hibiskus också tror jag och något mer. Sen står det ju att man ska prata med sin läkare innan man börjar dricka det om man är gravid och helt undvika det i tidig graviditet. Jag blir lite nojjig att börja med det, : )

• EllaBella02

Är det bara hallonblad i ditt te snoffsan? I mitt är det hibiskus och något mer i. Skönt att höra att det inte bara är jag som nojjade, Nile : )

• EllaBella02

Färdknäpp är inget för oss heller. Vi har inte haft sex på hela graviditeten eftersom det inte känts rätt.:) Provar nog stark mat och trappor istället : )

• EllaBella02

Ja, jag får också ordentlig puls av sammandragningarna om det är de jag får när pulsen går upp och den känns lite knepigt i magen. Vet ju inte hur dom ska kännas : ) Lycka till på TUL, håller tummarna att allt är bra! Muff-kramp har jag också och värre blir den tycker jag även mina ljumskar känns mer och mer.

• EllaBella02

Ni som har sammandragningar eller värkar, ta tiden mellan dom. Är de inte regelbundna är det troligen förvärkar eller början av öppningsfasen sägs det. Ta tiden mellan värkarna, finns jättebra appar att ladda hem gratis. De vill öven veta det på förlossningen när man ringer tror jag, hur långt det är mellan värkarna. Lycka Till!

• EllaBella02

Skönt att du fick komma in och kolla upp det i det i alla fall. Nästa gång är det nog på riktigt! : )

• EllaBella02

Den jag laddade hem hette bara värkar nu när jag tittade på den. Räckte med att söka på värkar så kom det upp 3 stycken eller nåt.

• EllaBella02

Men hoppas det inte var vattnet då! Du får ringa BB och hålla oss uppdaterade : ) Lycka Till om det är på G!

Svar på tråden Juli bebis 2012