Juli bebis 2012
Ingen fara 
Ja, jag tänkte om det är den sprutan man "köper" av t.ex fästing bussen? För i så fall är iaf mina äldsta barn vaccinerade mot TBE. Hur gammal får man vara för att ta den sprutan? Tänkte på minstingen.
Ingen fara 
Ja, jag tänkte om det är den sprutan man "köper" av t.ex fästing bussen? För i så fall är iaf mina äldsta barn vaccinerade mot TBE. Hur gammal får man vara för att ta den sprutan? Tänkte på minstingen.
Här har det skrivits flitigt... :o)
Jag bor i utkanten av Malmö, precis på andra sidan kommungränsen. Äldsta sonen är född i Lund eftersom vi bodde i Kävlinge då och N är född på MAS. Hade jag kunnat/orkat hade jag velat föda i Ystad, men det känns lite långt att köra dit "bara" för det. MAS var trots allt väldigt bra sist. Dock har jag tänkt mer och mer på att skriva in i mitt förlossningsbrev att jag verkligen inte vill ha värkstimulerande dropp så vida det inte är risk för någons liv! Det var avskyvärt tycker jag! Jag läser en del om dykmetoden nu och hoppas att jag kan lita på mig själv tillräckligt för att ge det en riktig chans.
jag som har jobbat som en galning, men det är klart, de drar inte mycket i skatt så det är väl därför det blir som det blir...
Jag vill inte skrämma er nu.. Men ni pratade om vattkoppor...
Jag kommer vaccinera mitt barn mot de. Anledningen till att jag väljer de är att min systerson blev så fruktansvärt sjuk. Läkarna hade aldrig sett så mycket koppar på nån, och systersonen hamnade i deras "forskargrej". Dom blev inlagda på Huddinge och han blev tillslut sondmatad då han hade hela munnen full med koppor..
Självklart är de individuellt. Men jag själv hade också extremt mycket koppar när jag var 11 månader...

Men det roliga e att så fort jag är på jobbet eller ute bland folk är jag hur glad som helst, så det är mina närmsta som drabbas av mitt monster...
Måste bara få dela med mig av en häftig förlossningsberättelse som jag läste nyss... ligger med tårar i ögonen och bara längtar efter min egna förlossning...
blaval.wordpress.com/2012/03/18/att-foda-barn-med-fullkomligt-stod-resultat-basta-upplevelsen-nagonsin/
Jag har börjat knåpa ihop mitt brev, är nästan klar, har liksom bara satt upp punkter...
*längtar ihjäl mig*
Halloj tjejer!!
Haft en trevlig helg?
Jag är helt slut efter denna helg, den har varit tok intensiv, så just nu känns det VÄLDIGT skönt att vara sjukskriven och inte göra nånting.
Vad härligt Trolla att du håller räkningen åt oss här inne 
Själv har jag nedräkning på almenackan i köket, inte SÅ långt kvar av tre siffrigt. SÅ SKÖNT!!!!!