Juli bebis 2012
Okej ja, jag känner att det kanske är tufft i början men man har säkert igen de sen när dem kan leka ihop o så!
Okej ja, jag känner att det kanske är tufft i början men man har säkert igen de sen när dem kan leka ihop o så!
Här somnar Tyra allt från 17.30- 19.00 o sover till 06-07 ibland vaknar hon vid 05 o då får hon välling o så sover vi vidare till 07! Ikväll somna hon halv 6 så inorgon vill hon säkert gå upp vid 06! :) skönt att mannen är ledig och kan ta henne ;) haha
Grattis nilepile! Håller tummarna
Hos oss får man pencillin om det inte ger med sig på 5 dagar... Värker de hål så ger ju sig den mesta smärtan. Men har dem för ofta så kan de bli aktuellt med rör. Så är de här i alla fall... Tyra har haft 4 st fått pencillin utan konstigheter 3 gånger men sista gången nu fick vi av vakta o se om det blev bättre! Men de blev de inte så vi fick pencillin :)
Tyra vaknar också ett par gånger på natten o sätter sig upp i sömnen... Ibland ställer sig upp. Men somnar alltid om
När vi lägger ner henne. Dem senaste nätterna har hon bara vaknat en gång o då har jag gett nappen sen somnar hon om. Vid 6 äter hon välling o ibland vill hon inte heller somna om... Dem nätterna hon vaknar typ 5 gånger, dem är verkligen SKIT!
Tyra dricker välling vid 19 sen välling vid 06 ibland sover hon vidare och ibland går vi upp men vi äter frukost vid halv 8-8 :)
Grattis!! :D
Tyra har också 8 tänder, alla kom mellan 6-8 månader så nu har de varit lugnt ett tag jag har dåligt samvete med Tyra också för hon vägrar all mat. Äter bara 6 månaders burkmat.. O välling har hon börjat vägra.
Hon äter frukost ca 07.30 sen mellis vid 10 lunch vid 01 mellis vid 15 o sen gröt vid 18 sen kanske jag kan få i henne 15 mö välling innan läggdags med oftast inte... Hon lägger sig ca 19 men vaknar och börjar bli hungrig vid 21 så då kan jag oftast få i henne 1 dö välling i sömnen... Men hur länge ska de va så? Hade ju varit lättare om hon tog välling vid läggning o så kunde äta kvälls mat med oss... Men hon vägrar dricka vällingen vid 19 :(
Ingen som har några tips?
Har provat att låta henne äta själv men då sitter hon o slänger ner allt på golvet så hon får ju inte i sig ngt... O sen är hon missnöjd näst intill jämt... Hon lever på jordgubbar och melon... O vatten... Åh jag blir tokig, trött och ledsen när hon aldrig är nöjd :(
Tyra har också fått eget rum! O jag sover så mycket bättre o hon med! Förut kunde jag stoppa in nappen ett par gånger men hon har sovit i eget rum i en vecka nu o somnar ca 19 o stensover till ca 05 då kommer hon över till oss o sover vidare till 07. Har slutat med morgon vällingen nu med hon verkar bara lite törstig så hon nöjer sig med liten skvätt vatten maten går inget vidare där emot. Tycker hon borde va hungrig när hon vaknar men äter lite yoghurt o havre puffar. Vägrar allt bröd eller rån... O äter enbart burkmat för 6 månader...