Inlägg från: Tolle83 |Visa alla inlägg
  • Tolle83

Juli bebis 2012

Hej alla!
    Idag är ingen bra dag. Idag borde jag vara på BIM +1eller på BIM dagen..
    Grejen är att jag nu börjat få oranga flytningar... Skit äcklig info, i know. Men ja är livrädd att de ska va börja på mens/ mf.
    Nån som har/ haft liknande?

• Tolle83
    jessamy skrev 2011-11-02 18:33:50 följande:
    Cissi7006, vad skönt. Min sambo börjar "lära " sig men det har tagit sin lilla tid.

Jag är så orolig för hur jag ska klara av att ha tre barn. Kommer jag klara av att ha tre barn? Ja som tänkte börja plugga förra hösten och blev gravid så hade tänkt söka iva vuben tilln ästa höst men nu får jag skkjuta på det igen. Kommer försöka jobba 10 dagar i månaden nu fram tills jag ska jobba heltid så att min sambo kanske kan vara hemma någon månad direk när bebisen kommer.

Ni andra  :) Har ni försökt länge? Är eran sambo gla?

Vii har försökt i 3 år med utredningar och allt. Nu blev vi satta i kö för IVF, men som de ser ut nu kanske vi inte behöver ivfen :D Vi har även 2 mf i bagaget, men maken är glad men lika rädd som mej att de ska skita sig...

<jag har startat en blogg där jag skrivit av mej om allt...

http://somethingmissingme.blogg.se   
  • Tolle83
    Mijab skrev 2011-11-02 19:03:59 följande:
    Jag har oxå svullen mage! Helt sjukt! Min symptom idag har varit när jag reser mig upp så blir jag illamående men allt e lungt när jag sitter ner eller ligger! Sen som sagt lite molande värk o lite ryggvärk! Har fortfarande inte släppt chocken ännu! Ringde BM idag o fick en tid den 16 nov! E det fler som har tagit bara ett Gravtest o gått på det att man e gravid eller tagit flera? Jag har bara tagit ett :s

oj jag har gjort ett nästan varje dag :D Sen i söndags.. dock inte idag
  • Tolle83
    Ella Jade skrev 2011-11-02 20:12:44 följande:
    Förlåt, men jag måste ställa frågan igen:

Är det någon mer som haft/har ryggvärk vid korsryggen/nedre delen av ryggen? Det hugger till smått ibland, började idag samtidigt som växtvärken. Inte känt av det tidigare. Hugger till på sidan av ryggen ngn gång med. nu har det lugnat sig.. Är det normalt? Behöver inte betyda tecken på mf va? :/

Jag har ont i korsryggen.. samma onda som när man gått mycket om du förstår vad ja menar, o sen gör de ont ibland mor skinkan...
  • Tolle83
    Ella Jade skrev 2011-11-02 23:21:54 följande:
    Fan. Var lite blod på pappret nu när jag vart på toa.. :/ detta känns inte bra alls..

Åh jag hoppas att det var en ofarlig blödning!

Styrkekramar till dig! 
  • Tolle83
    Mysmamma70 skrev 2011-11-03 19:13:29 följande:
    Jag har tidigare berättat tidigt för chefen, typ i v 8, nu har jag inte bestämt. Min man vill som vanligt berätta för hela världen så fort som möjligt, men jag njuter av vår hemlis

Här är de tvärtom.. Jag vill skrika ut i hela världen medans maken vill vara tyst... Men vi ha rju försökt i 3 år och har 2 mf i bagaget så räddslan sitter ju i :S
  • Tolle83
    Mysmamma70 skrev 2011-11-03 19:41:46 följande:
    Förstår det... när har ni tänkt berätta?

Till våra föräldrar kommer vi nog att berätta på julafton.. jag har en tanke att rama in en ul bild till dom :D Till syrran vill jag nog berätta redan i helgen ifal nåt skulle gå fel är de inte bara jag och maken utan även syrran och DÅ kan hon även få berätta för mamma o pappa vad som hänt...
  • Tolle83

Usch jag tittar på Drömmen om ett barn och gråter massor.... Åhh vad jag längtar tillsman kommit in i den "säkra" perioden. Jag längtar att få våga njuta av gravidiitet {#emotions_dlg.flower}

• Tolle83
    Mysmamma70 skrev 2011-11-03 20:56:02 följande:
    Jag läste om förlossningar idag och kunde inte hålla tårarna tillbaka, hormonerna är verkligen igång!

hihi fast de är samtigtid rätt mysgit :D
  • Tolle83
    Ari Gold skrev 2011-11-04 08:14:48 följande:
    Nu blöder jag också så vi får väl se hur det går med detta. Känns inte bra tyvärr. :(

åhh neeej! hopppas att det är en ofarlig blödning!

styrkekramar till dej !{#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden Juli bebis 2012