Juli bebis 2012
Åhh snart gäller de... Gaah vad jag är nervös!!!
Åhh snart gäller de... Gaah vad jag är nervös!!!
Jag ringde 1177 och frågade om ja fick ligga på min spikmatta.. ( jag älskar, saknar och är beroende av den) hon rekommenderade mej att inte använda den. Speciellt inte nu i början.. :(
Hallå alla! Idag var jag på vul :) han såg endast hinnsäcken som jag trodde. De satt iaf på rätt ställe och han kunde se en liten liten prick på knappt 1mm vilket kunde vara fostret, men han vågade inte svara helt hundra på de.
När ja åkte därifårn och läste i mina appar så står de att fostret nu borde vara 4-7 mm. ju mer ja tänker på de desto oroligare blir jag.. Vad ska ja nu tro?!
Jag fick iaf en ny tid 5dec för att kolla hjärtat :) jag ska försöka att inte tänka så mycket. Tar de som de kommer lixom.
Nu har ja iaf handlat min första bebistidning. "vi föräldrar gravid special 100 sidor för dej som väntar barn! "
Så nu ska ja mysläsa lite :)
Lyckliglottad
Ja jag hoppas de också. Han sa att allt såg bra ut. Allt satt där de skulle :) han vågade till o med säga grattis :)
Nästa vecka ska ja ringa för inskrivning. Snabba puckar! Dom har börjat med inskrivningen tidigare nu än vad dom hade förut..
Lyckliglottad
Jag är i v 6 (5+3) :)
Ella!
Jag tänker på dej! Hoppas att de går bra. Skönt att som har koll på dig!
Styrkekramar från mej!
Chess
Jeeez vad jag grät :( fyy vad hemskt!
Nån mer än jag som knappt har någon matlust?
Jag hoppas att de bara är tillfälligt.. Ja är rätt undervikitg och gå ner är de sista jag behöver... :S
En sak till jag undrar över..
Är de normalt med massa flytningar?