Juli bebis 2012
Är det nån mer som kan känna sig sur och nere nuförtiden? Känns som jag har så dåligt tålamod och är nog världens tråkigaste människa att vara med just nu....
Är det nån mer som kan känna sig sur och nere nuförtiden? Känns som jag har så dåligt tålamod och är nog världens tråkigaste människa att vara med just nu....
Oj va era bebisar äter! Liam vill inte ha gröt längre så han får bara ersättning nu.
Nu när man hållet han i händerna så går han! Trodde inte på min sambo när han sa det men det gör han! Fina steg alltså. Kära nån. Trodde inte de gjorde sånt än men det gör de visst....!
Liam har ätit gröt jättebra men fram tills för en och en halv vecka sen så vägrar han äta. Förstår inte varför. Har ni några tips och trix för att få honom börja igen?
Våran sover oxå bara 30 min 4 ggr! Känns inte som han är utvilad när han vaknar.
För oss tog det 4 år, inseminationer och grejor. Lyckades med IVF och har 4 syskon i frysen :)
Jag önskar så att Liam kunde somna i sin säng. Vi får alltid bära runt på honom tills han somnar. Eller gunga honom i bilstolen... Han är så tung nu och ikväll orkade jag inte. Min sambo är inte hemma. Tur min syster va här och hjälpte mig. Jag blev ledsen och irriterad. Hur kan man bli irriterad på en bebis....??. Har så dåligt samvete nu. Hua.... :(
Nu är Liam förkyld. Igen. Tar de aldrig slut de där eländiga förkylningarna?!
Irriterande med folk som är förkylda som ska va på honom!!!!
Detta är hans 5:e i raden.
Ni som har bebisar som fått tänder:
Har era bebisar ett mellanrum mellan de två i mitten på överkäken? Liams tänder har det....
Kan era små vända sig från mage till rygg? Liam kan inte det vilket resulterar i att man får gå upp en gång i timmen på natten och vända på en arg kille..... Gääääääsp....!!
Lyxigt skuttare!! :))
Hoppas han kommer på tekniken snart. Men när han ligger på mage på dagarna så drar han sig framåt överallt. Vilken fart han har! Det är väl roligare än att träna på att vända sig :)