Juli bebis 2012
Snoffsan : jag minns inte hur det var efter tvåan med värkar och fogar :-/. Det var sex år sedan hon föddes så jag känner mig som nybörjare .
Snoffsan : jag minns inte hur det var efter tvåan med värkar och fogar :-/. Det var sex år sedan hon föddes så jag känner mig som nybörjare .
Ni som fött. Hur gör man nu igen ??? Ringer man förlossningen först när man behöver åka in ??? Eller ringde ni in innan och kollade läget. Tänker om det är fullt och man behöver åka annan stans ???
Tänker också att det kan vara fullt. Till Borås tar det 30 min och vbg eller Gbg en timma. Andra barnet kom ju som en raket.
Tycker det är svårt att veta. Med andra barnet vände värkarna från korta och inte jätte regelbundna till full förlossning.
FAN klockat värkar sen 18.00 minst. Började förbereda mannen lite och mamma som skall köra att det händer nått i magen. Gjorde mer ont än innan.
LURAD igen
.... Tredje gången på en vecka med förvärkar. Gick och gjorde nr 2 på toa och sen klinga det av.
Så här hade jag aldrig med de andra !!!
Blir ju rena Peter och vargen. Skall inte yppa ett ord nästa gång kroppen muppar sig. Det var väl det som blev av bms rotande där nere.
Här är en till som var vaken till två. Inte på grund av värkar
. Bara hederlig sömnlöshet. Åt lite sen somnade jag på soffan till nu.,
Hannavirrpanna : också själv med barnen till 17 idag
. Var så skönt när mannen var hemma igår. Nu kör jag solo till bebis kommer.
Min slemmis är väl borta antar jag om det är öppet och hon petade på huvudet ??? Eller ???
I så fall har jag knappt märkt av den. Haft mer flytningar än normalt med normal färg på. En morgon hade jag en tsk slem som var lite gult och det är allt.
Har lite funderingar !!! Börjar bli lite orolig. Detta var tredje gången jag klockar förvärkar. För varje omgång har dom varit starkare. Igår drog det bak i ryggen och molde på emellan värkar också.
Min andra förlossning han jag precis in. Var på förlossningen fem minuter utan att skoja. Då hade jag INTE haft förvärkar eller något.
Nu undrar jag hur detta kommer gå ??? Tappen har ju blivit mogen osv som jag skrev igår.
Tänk om jag inte hinner in när det väl drar igång till förlossning
. Börjar nojja mycket.
FroggyL : jag har ju inte bf innan måndag så två veckor efter det antar jag att igångsättning blir. Så här länge har jag aldrig varit gravid :-/.
Jag har bara nämnt till bm att jag är lite orolig över hur snabbt det kommer gå. Men nu börjar jag bli mycket orolig med tanke på dessa luriga förvärkar jag har ! Min bm har semester.
Man vill ju inte kalla in barnvakt och skjuts om och om igen heller om det är falsklarm. Ringde ju och förvarnade igår då det började kännas rejält. Men han knappt lägga på så slutade det tvärt

Go FroggyL
!!!! Gjorde aldrig färdknäppen igår. Hade för mycket sammandragningar och ont.
Kanske får hoppa på mannen när han kommer hem. Men först en heldag i Varberg.
AAEV: håller verkligen tummarna. Du är den som verkligen inte ska behöva vänta mera !!!
Engla : stort grattis :D !!!
Då var vi kanske bara ett par tre stycken kvar ??? Som du sa Sajo. Det är ju bara början av juli. Ska vi hoppa in i augusti tråd så kan vi vara bland de första ut istället
.
Sajo: hur var förlossning i vargerg ?!!