Juli bebis 2012
Grattis Miss Murrig!
Grattis Miss Murrig!
Jättebra berättelse! Kul att höra andras historier nu när man själv varit med om det, och man förstår hur det känns. Men man glömmer sjukt fort hur ont det gör : )
Jag har försökt att lägga upp bild men jag lyckas inte : )
Grattis till bebisarna!
Jösses vad man vänder på dygnet. Ligger fortfarande i sängen och snusar bebis. Har dock varit uppe och bytt blöjor ett par gånger : ) funderar dock starkt på att gå upp nu när hon somnat. : )
Mina bröstvårtor är för dagen rätt okej. Luftar hela nätterna men får då stå ut med att man får ha en handduk redo för det läcker lite. Man ammar i stort sett hel tiden känns det som, förutom när hon sover då såklart. Det bajsas en hel del här också, men lite mindre idag tror jag faktiskt : )
Köpte faktiskt sådana vårtluftare på Apoteket. Hade dom när det var som värst men nu har jag dom inte mer.
Heja emmisen! Du kommer få det super uppe på BB. De är så duktiga och alla BM jag gick igenom var helt super! Lycka Till!
Grattis emmisen! Låter som en bra förlossning! Och som sagt, vet ju att alla däruppe är super!
Jag förstår precis hur det känns. Men nu efter 2 veckor så börjar den faktiskt bli okej. Men köp en sådan där napp att sätta på om det blir för överjäkligt, för man ska ju inte behöva plågas. Idag är mitt BF och lilla Elise fyllde 2 veckor 17:47 : )