Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Efter att mitt vatten gick så tog det 6-7 timmar innan jag var öppen 3 cm och lades in, åkte också hem en gång men sjutton va ont det gjorde. Men kroppen vänjer sig och när smärtan blir värre då har du börjat producera endorfiner som hjälper. För att inte tala om bedövning, lustgas och andra grejer du kan ta till om du behöver. Det här fixar du galant : )

• EllaBella02

Jo, men man har ju inte samma tid när bebisarna har kommit men jag tror nog alla som har skrivit är här då och då. Jag skriver ju från min iPhone så då kan man kolla lite oftare. : )

• EllaBella02

Beklagar sorgen DU. Vet hur du känner dig då min mamma gick bort för en och en halv vecka sedan. Saknar henne otroligt mycket, och det är så mycket som jag vill fråga henne om i och med att det är min första bebis : ( Grattis till bebisarna! Igår hade lillan jätteont i magen, så jag lägger till juice och mjölk på listan.

• EllaBella02

Grattis till nya bebisarna! Jag har också napp till tösen. Tredje sorten verkar vara en hit, det är märket mum eller mam vet inte hur de stavas : ) Igårvar vi iväg hela dagen nästan med bebis. Jag är faktiskt lite bekväm av mig och stannar gärna hemma med den lilla, men nu börjar min sambo jobba imorgon så då får jag nog ta mig i kragen lite så jag inte blir helt inlåst här hemma. : )

Svar på tråden Juli bebis 2012