Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Klart du får hoppa in här! Välkommen och grattis till bebisen! Skönt att allt gått bra!

• EllaBella02

Jag tror inte att hon har kolik, utan är bara kvällsgnällig mer eller mindre. Igår var hon lite mer gnällig igen efter att ha varit mindre i två kvällar. På dagarna skriker hon oftast inte. : )

• EllaBella02

Min tös sover bra i stort sett överallt utom i hennes egen säng. Har även varit lite mer kinkig med att somna själv i vagnen utan vill gärna bli buren eller ammad till sömns. Det är även lite svårt att lägga ner henne till och från. Vaknar ganska lätt. Stackars er med torsk. Hur vet man att de fått det? Och vad är det?

• EllaBella02

Stackars alla er med mjölkstockning! Håller tummarna att det går över snart och att vi som inte har det slipper få det. Igår hade vi med en skrikkväll. Vi hade varit borta hela dagen nästan hos min syster, från 2-8 typ. Hon sov kortare perioder där på typ 40 min kanske och när vi kom hem var det ingenting som var bra. Till slut lugnade hon ner sig i gungstolen och liggandes över axeln. Kanske var att det blev för mycket liksom, för mycket intryck med mycket folk och så. Lilla pytte : )

• EllaBella02
    SaJo81 skrev 2012-08-11 12:05:43 följande:
    Vi köpte en ergobaby bärsele med spädbarnsinlägg igår och idag har lilleman i princip bara varit nöjd när han fått sitta i den så det var ju ett lyckat köp i alla fall:) ska fråga vårt BVC på tisdag också vad dom säger om dropparna

Jag har en sådan jag med, men alltså jag får inte till hur hon ska sitta i inlägget. Blir knöligt hur jag än gör tycker jag.
  • EllaBella02

Min blir ju 7 veckor imorgon och jag funderar på att åka dit nästa vecka : ) Är ju typ 200 pers som jobbar där. Är det för tidigt tycker ni?

• EllaBella02

Jag har heller inte blött på kanske 1-2 veckor. Men har hört att det kan hålla i sig typ 8-9 veckor också.

• EllaBella02

Nu, typ 7 veckor efter förlossningen känner jag mig faktiskt helt som vanligt. Ska på återbesök den 20 Aug, får se vad de säger då. Men det tog några veckor faktiskt innan man kände sig helt ok.

Svar på tråden Juli bebis 2012