Inlägg från: Tvåbarnsmamman78 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamman78

Juli bebis 2012

Tingeling84
    Gullig kille. Åh spännande med första. Själv väntar jag mitt tredje .. Men allt känns ändå så nytt och läskigt .
    Är sjukt trött och kastar in handduken nu ... Sov gott

• Tvåbarnsmamman78

Kanske heter hälsosamtal.. Vi var 6 st idag men brukar vara fel. Hon fick igenom lite om vad man får och inte får äta, frågade hyr vi mådde, fick lite blanketter om rökning och alkohol och lite annat smått och gått.. Sen fick vi se en film om fosterdiagnistik... Tig en timme.

Kommer nog också göra ett kub test.. Dick inte gjort de med de andra två men är ju snart 33 år.

• Tvåbarnsmamman78

Nu mår jag illa både morgon och kväll.. Jöttejobbigt speciellt när man ska upp och jobba... Mår även illa när jag ska äta fast jag är super hungrig... Suck. Mådde inte så här med de andra två. Känner mig även uppsvullen och är rädd för att någon ska märka att jag är gravid. Suck.....

• Tvåbarnsmamman78

Ella jade: skönt att op gick bra men trist att det blev dom set blev. Att du orkar vara få positiv. Håller tummarna att det ska hå vägen för er snart igen. Krya på dig och lycka till. Kram

• Tvåbarnsmamman78

Illamående jag med: morgon och kväll. Är hungrig men svårt att äta mat. Kan äta godis och annat gitt men inte i samma mängder.. Sugen men ändå inte...
    Gick ner 7 kg precis (kämpat ett år). Känns skönt men nu lär man gå upp det dubbla minst

• Tvåbarnsmamman78

Skulle också vilja vara med i FB gruppen men vågar inte riktigt än ifall någon skulle se... Men hakar gärna på om några veckor om det är ok...

• Tvåbarnsmamman78

Berättade för chefen idag. Lite tidigt men kände att jag ville berätta och vara schysst. Började där nu i aug. Hon blev jätteglad och tyckte det var roligt... Trodde väl inte att hon skulle bli sur men inte att hon skulle bli så glad heller Hennes dotter väntar barn så det kanske var därför... Känns skönt att ha berättat i alla fall

• Tvåbarnsmamman78

Trött jag med. Helt sjukt. Illamående morgon och kväll.. Uppblåst som fan.
    Sexliv... Finns inget just nu. Trött och uppblåst gör en inte sugen på sex. Suck

Svar på tråden Juli bebis 2012