Juli bebis 2012
Just det fick nytt datum jag med, EN hel DAG flyttade hon mig 8/7 blev det...
Just det fick nytt datum jag med, EN hel DAG flyttade hon mig 8/7 blev det...
Jag som inte kännt någonting fram till för några dagar sedan, känner heeela tiden nu. Jag trodde att jag hade en lugn bebis innan, ho ho vad fel jag hade. Sicken snurr-Pelle! Och idag var första gången man kunde känna utifrån, och just då så hade sambon handen på magen, så han fick känna den första riktiga spaken! Tajming! Men min foglossning är mindre rolig, den blir inte bättre direkt... Hur ska detta gå? Står ju i ett bageri hela dagarna!
Grattis till er som inte gått upp så mycket. Kommer själv se ut so men valross i Juli-Augusti på beachen... har gått upp 9kg redan! Usch, vill träna, vill banta... Men har såna foglossningar att jag inte kan träna, banta kan man ju inte... Men man kan ju skippa skitmaten.. Men jag är ju sugen heeela tiden! Godis, glass, kakor, pommer, pizza.. vill ha allt! Jobbar i ett bageri/konitori också, not so good. Men försöker nalla av frukten so vi garnerar tårtorna med istället för att äte kakorna... men ibland måste man smaka! Hoppas jag kan bromsa denna viktuppgång! Vill inte gå upp mer denna gången, gick upp 18kg förra!
Har också blogg förresten, men det har inget med bebisar eller mig själv att göra, bara mitt bakande... :
dreamcakemaker.blogspot.com
Tack alla, vad snälla ni är! Jo jag bakar allt själv, är självlärd, men går en utbildning nu så att jag har grunderna om jag skulle starta eget. Känns inte som en utbildning fick, står och gör tårtor och bakelser på löpande band på praktiken