Inlägg från: Jamtlandstaus |Visa alla inlägg
  • Jamtlandstaus

Juli bebis 2012

Tvåbarnsmamman78; jag är i samma sits o hoppas vi båda har ofarliga blödningar!! Kram

• Jamtlandstaus

Jag hade knappt märkbara färgade flytningar i fredags, en liten blödning vid nr2 mitt på lördagen o åter knappt märkbart färgade flytningar i dag. Haft som mensvärk/molvärk sedan i torsdags och känt av som nyp/hugg på sidorna av livmodern(?) några gånger.
    Skulle just vara ironiskt om pyret skulle dö dagarna efter jag blivit lugnad av att se ett pickande hjärta!
    Hur länge är du i London? Inge roligt att vara utomlands när sånt händer!

• Jamtlandstaus

Ja man blir orolig när det kommer blödningar hos var och varannan i denna tråd! Här har det inte kommit mer o jag hoppas att det håller sig borta och var ofarligt det som var!
    Känner mig mindre trött idag o att det är normalt!

• Jamtlandstaus

Beklagar av hela min hjärta s85, styrkekramar till dig!

Men jag känner mig inte heller gravid längre o är rädd för att det ska gå samma väg denna gång som förra
    Såg hjärtat förra måndagen men efter den lilla blödningen i helgen så känns det annorlunda. Tröttheten är som normalt igen o brösten ömmar inte längre o svullnadskänslan i magen är borta.
    Har så otroligt mycket på jobbet så jag har hela tiden glömt bort o ringa å rådfråga någon... trycker väl undan oron med jobb...

Ibland får jag för mig att det hänt för att jag berättat glatt för två vänner fast jag tänkt vänta till efter v16...

• Jamtlandstaus

Johanna; Beklagar djupt! Gick igenom samma i augusti. Hoppas ni får det gjort snart så ni kan gå vidare o börja om när ni känner er redo!
    För det är värre innan det är gjort sen blir det bättre. Lycka till! Kram

• Jamtlandstaus
    Glada28 skrev 2011-12-17 18:27:58 följande:
    Hej alla! Får tyvärr avsluta min tid hos er. Fick missfall igår..Eller jag började blöda igår och på VUL sa att dom att det dött tidigare eftersom det var så litet...Snyft..Jag som trodde det värsta var över eftersom man var i 11+1.. Men det är nån mening med allt. Lycka till tjejer
    Verkligen ledsen för er skull! Hoppas på snabbt återhämtning och ny bebis när ni är redo! Hjärta
  • Jamtlandstaus

Här har ingen mage dykt upp, tuttarna gör såååå ont (känns som mjölkstockning gjorde) o är fruktansvärt trött! Glad för alla symtom även om tillvaron kunde vara lite roligare
    Känner igen mig med er som tappat lusten för kaffe. Äta vill jag oxå nästan hela tiden men så fort jag gör det känns det inte så bra o mår lite kymigt, moment22
    Rapar som värsta busen
    Vilken charmant kvinna jag känner mig som *haha*

• Jamtlandstaus

Man har bara skyldighet att meddela AG senast två månader innan man tänkt ta föräldraledigt så håll du din hemlighet tills det känns bekvämt för dig!

Här har nu julen passerat o "julturnén" blev avbruten pga av stormen Dagmar. Vi fick åka hem fyra dagar tidigare än beräknat, sååååå skönt! Nu ska vi försöka skjuta på besök till den halvan av släkten ett tag.

Svar på tråden Juli bebis 2012