Juli bebis 2012
Idag blir Vilgot 10 veckor! Jag kan inte förstå hur man man klarat sig innan han kom
Idag blir Vilgot 10 veckor! Jag kan inte förstå hur man man klarat sig innan han kom
Snacka om att Vilgot är lång... Han blir ju 10 veckor idag, väger 5,9kg och är 63 cm lång!!! :O
Vi lägger Vilgot vid 20-21 då har han precis ätit, sen grymtar han till vid 1-2 då har nappen åkt ut sen sover han tills 4-5 för käk och somnar om till 7-8 för käk och då lite prat sen somnar han om till 9.30-10 :)
Han har slutat äta vid 1-2 tiden som han alltid gjorde förut :)
De var nån som tipsade på att man kunde göra kok på linfrön för att hinder hård mage.. Men ja kan inte hitta tillbaka till de inlägget och undrar nu hur mycket man ska ha av allt och hur man gör?
Usch nu har ja ångest! Jag ska få penicillin idag :( mot min vilja egentligen men nödvändigt ont...
Är orolig för Vilgot men alla säger att de inte är nån fara..
Anjiali
Vad hade du för antibiotika? Jag ska få kåvepenin...
De värsta med penicillin är att jag ALLTID får svamp :(
Anjiali
Ja hoppas de... Får köpa med mig canesten också..
Jäkla skit att man ska få svamp för att bli frisk nån annanstans...
Imorn ska vi på extra läkar koll av Vilgots huvud :S nervös!!!
Sladdis
Hann ligger alltid åt ena hållet så huvudet har blivit jätte snett, o vi har gjort allt vi kan för att han ska ligga åt andra hållet, men de hjälper inte...
Bvc sköterska tror att han kan ha legat så i magen och tycker de är bekvämt så.. Hon trodde inte heller de skulle va nån fara men ville ändå att läkaren ska kolla..
Risken finns att han kommer få för kort muskel på andra sidan :(
Tack tjejer! Ja tror också att de
Kommer gå tillbaka, men ändå kan ja i te sluta oroa mej :S
Ja är jätte hönsig när de gäller Vilgot.. Jag är så nojig att nåt ska hända..
Ja kan inte förstå hur man klarade sig innan han kom... Kärleken till ett barn kan man verkligen inte förstå förrän man har fått egna