Inlägg från: FruSandra |Visa alla inlägg
  • FruSandra

Juli bebis 2012

Sajo
    Här är de 2 sprutor.. Ja har redan pratat om de så ja bad dom sticka samtidigt i varsitt ben...

Emmizen
    Men vaccinationsfebern går väl över på bara en dag? De har iaf alla ja känner gjort.. Alltså deras bebisar ;)

Jag har inte varit ifrån Vilgot mer än 1 timme.. O då sov han.. Ja klarar mej inte utan han :S
    När han vaknar på dagen på helgerna börjar jag och maken nästan bråka om vem som ska snosa först :D

• FruSandra

Grankotten
    Va de den med fjärilen, öppna boken, indisk mjölkning och svensk mjölkning bl.a.?

• FruSandra

Vilgot fick sprutorna idag. Jag grät, han sa knappt ett pip..
    Men ja tror att ja grät för vikten.. Han har bara gått upp 20 gram på en vecka..
    Så nu ska de intensivammas varannan timme...

• FruSandra

Idag blir vilgot 3 månader, de "firas" med feber.. Rätt väntat egentligen... Men har verkar pigg ändå.. Lite tröttare och gosigare än vanligt ;)

• FruSandra

Jag se fortfarande världens knöl i bröstet efter mjökstockningen :( ja tror att de är den som gör att de Inte kommer så mycket mjölk från de bröstet.. Hur 17 ska ja få bort den? Ja värmer och masserar, ammar och pumpar men de känns som att den bara blir större :'( de gör heller inte ont :(

• FruSandra

Tekla
    Fast ja måste få upp mjölkproduktionen så de är bara bra..
    Platt är den inte, han har ett bra tag om den ;)
    Tack för tipsen! :)

• FruSandra

Ja har en bb active och får också sjukt ont i rygg, nacke och axlar.. Har även en trikåsjal och en ringsjal.. Ringsjalen har ja inte fått nåt grepp om och trikåsjalen är helt ok, dock får ja vara med med huvudet lite då han blir panikslagen om ja packar in han "som man ska" när de är så små...

• FruSandra

De känns som min mjölk håller på att sinar... :'(
    Ja som verkligen vill amma ett tag till...
    Intensivamma varannan timme verkar inte hjälpa..
    Trots att Vilgot verka nöjd och mätt efter maten...

Svar på tråden Juli bebis 2012