Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Igår firande vi 7 veckor! Tiden går så fort! Hon ler och skrattar och börjar bli väldigt stark! Står upp på armarna och håller upp huvudet när hon ligger på mage, i alla fall kortare stunder. Har också bokat tid för dopet, och inbjudningarna är skickade. Bokat datum i oktober. Min sambo började jobba förra veckan och jag tycker det går rätt bra. Det som är lite meckigt är att vi har två hundar som ska aktiveras och rastas. Vi har så vi kan släppa ut dom i trädgården men minst en lång promenad om dagen måste de ha. Men nästa vecka åker han bort och jagar i en vecka och det är jag lite mer nervös över : (. Men jag har ju er! : ) Igår hade vi en skrikkväll här. Hon var inte nöjd med något förutom att bli buren över axeln : ) lilla pytte då : )

• EllaBella02

Nu är det läsk, godis och onyttig mat förbud här också! Ska väga mig idag, men förra veckan hade jag 19! kilo kvar och 7 kilo till min inskrivningsvikt på 72 kilo i v 10. Jag kanske vägde ca 65-66 innan jag blev gravid, så jag vill helst ner lite till : ) vet inte vad jag vägde som mest med dagen efter förlossningen vägde jag 93, så 14 kilo är borta, men det är nog bara bebis som är ute med tillbehör och vätska och blod tror jag. Ska bli duktigare på mina powerwalks också! En om dagen är målet!

• EllaBella02

Okej, nu verkar dom stanna kvar : ) skrev ett långt igår och ett kortare idag som bara är borta! Nu orkar jag inte skriva det långa igen, men det jag skrev i stora drag var att jag tycker det är super att vi peppar varandra här med viktnedgången och att Emmizen och jag kunde ses på riktigt för en powerwalk : )

• EllaBella02

Jo, det är okej. Tänker på mamma varje dag och jag kan nog inte riktigt fatta än att hon är borta. Känns flera gånger om dagen dom jag vill lyfta luren och ringa henne och fråga någonting. Men samtidigt så måste ju dagarna gå och jag har ju min solstråle att ta hand om och massor med stöd. Men så här en månad efter att hon gått bort så gråter jag kanske inte varje dag efter henne med då och då kommer känslorna av saknad över mig. Tack för att du frågade! Kram

• EllaBella02

Vår tös fick tid för dop den 6 oktober, och det är 3 kyrkor i vår församling. Men då tycker jag vi ses Emmizen! Smala och snygga låter super!

Svar på tråden Juli bebis 2012