Juli bebis 2012
Done! Idag har det blivit 3-4 gånger jue! Bra brudar! Även om vi inte kommer iväg på träning så kommer vi i alla fall ha vältränade vaginor ; )
Done! Idag har det blivit 3-4 gånger jue! Bra brudar! Även om vi inte kommer iväg på träning så kommer vi i alla fall ha vältränade vaginor ; )
Va duktiga ni är som tränar! Ska ta tag i det jag med. Men just nu är det bara maten som jag fokuserar på. Inget godis, chips eller annat onyttigt! När alla säger att de ska köpa med sig fika så bjuder jag på fruktsallad med vaniljkesella istället : ) men jag måste dra ner mer och mer på portionstorlekarna gradvis : ) jag kniper bara några sekunder typ 2-3 kanske sen gör jag om. Idag är min sambos första dag hemma efter att ha varit bortrest en vecka då vi varit ensamma. Dagarna går jättebra, kvällarna är ju lite svårare när man måste bära mycket. Men allt som allt har det gått bra : )
Ja, de börjar verkligen bli små personer nu. Så roligt att se bör tösen skrattar : )
Idag firar vi 10 veckor : )
Här har jag en bebis som sovit nästan hela dagen. Vet inte varför men jag hoppas det inte beror på någon förkylning eller så. : (
Vi hade inte sex under hela graviditeten och har inte haft det än. Har fått mina p-piller och ska börja med dom imorgon.
Här äts det också ungefär var 3:e timma på nätterna. Oftast mer varannan : )
Idag har jag varit på BVC och kollat upp två knölar som pytte hade bakom öronen. Men tydligen var det inget farligt som jag skulle oroa mig över. Hon trodde det var huvudformen, typ brosk då antar jag. Vart i alla fall lugnare efter besöket : )
Jag tycker med att sömnen är lite hackig just nu. Tösen är 10 veckor. Sover mycket lättare och vaknar i stort sett jämt när jag ska lägga ner henne i vagnen efter amning på dagen tex.