Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Ni som har barn sedan tidigare, vad har en 2 åring i skostorlek? Ska på kalas/dop för en tvååring om ett tag och tänkte köpa ett par schyssta skor. Hon är ganska grov, ingen smalis direkt

• millifjor

Det kan funka ändå, min mans syster blev gravid 2 gånger även fast hon åt p piller!

O det där med sex var tredje dag funkar inte för alla, vi höll på i 2,5 år innan Raklan blev till, och det med assisterad befruktning även fast de inte hittade nåt "fel" på varken maken eller mig...

• millifjor

Grahnkotten: ett tips! Värm vatten på kvällen och häll i termos, rada upp flaskor, pulver o vatten bredvid sängen. Då är det bara att gå upp, blanda och skaka
    Så gjorde vi när Rakel åt på natten, sjukt smidigt!

• millifjor

Rakel sover bra på nätterna nu när hon är frisk, så skönt!
    Hon har hittills fått 2 tänder, hon blev 8 månader den 28 mars

Jag har gått ner 25 kg av mina 22 gravodkilon känns bra att alla kilona är borta + några till, men är inte nöjd ännu så fortsätter kämpa på helt enkelt!

• millifjor

Rakel äter också själv och har gjort det sen hon var 6 månader, hon vill helst inte bli matad

• millifjor

Rakel äter bitar och grejar det fint! Visst fastnar det nån bit ibland men det löser hon själv, hostar till lite och sen är det bara att äta vidare
    Hon älskar grönsaker, så man får ge henne det sist annars äter hon bara grönsakerna, haha. Tomat och haricoverts är favoriterna helt klart!

• millifjor

Idag är en sån där dag då jag är sjukt avundsjuk på min man som får vara hemma med Rakel och vara föräldraledig, jag vill inte jobba!!!
    Livet är orättvist...

Svar på tråden Juli bebis 2012