Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

Ett tips som ni kanske redan har provat i och för sig är att testa många olika sorters nappar. Vi fastnade på den 3:e sorten Mam. De två innan tyckte hon inte alls om.

• EllaBella02

Idag har jag syndat! Skit också, en kompis kom hit och fikade idag och hade med sig fikabröd. Som vanligt finns det inget stop i mig och jag åt typ 5 muffins och några kakor : (

• EllaBella02

Jag gillar inte att amma offentligt. Jag ammar öppet inför familjen och tjejkompisar men inte killkompisar. Är vi iväg har jag gått in i ett annat rum och är vi ute på köpcentrum har jag gått in på toaletter. Vet inte hur man får igång produktionen mer än att man ammar massor. Nä, nästa vecka blir det flera långpromenader om det går.

• EllaBella02

Fy va hemsk! Man kan inte förstå hur någonting sådant hemskt ska få kunna hända. Skickar alla styrkekramar jag kan till dig och din familj.

• EllaBella02

Idag har i alla fall jag varit och hälsat på på mitt jobb : ) Var trevligt att se alla kollegor, men det dröjer nog ett tag nu innan vi åket dit igen : )

• EllaBella02

Min sambo fick sig en mördarblick härom dagen när han kläckte "vad gör du hela dagarna?" : ) Idag har jag fått pyttes andra barnbidrag. Men jag trodde det betalades ut den 20:e?

Svar på tråden Juli bebis 2012