Inlägg från: EllaBella02 |Visa alla inlägg
  • EllaBella02

Juli bebis 2012

karleksengeln skrev 2012-08-22 08:59:10 följande:
    Ellabella02, jag fick barn för 8 veckor sedan fick också en blödning som bara var några timmar och hade mensvärk. Trodde jag fått tillbaka min mens men har inte hänt något mer än fortsatt mensvärk fram och tillbaka, vet inte alls vad det är.

Va sjukt! Låter dumt såklart men skönt att höra att jag inte är ensam. Skulle vilja veta vad det beror på dock : )
  • EllaBella02

Har heller inte hört någonting om infarkter på moderkakan. Eller har hört att det finns men inte så mycket mera. Va skönt att det gick bra ändå, trots att hon var liten. Min förlossningsBM sa att stygnen ska inte skava, då ska man hojta till så försöker de lösa det. Skönt att bebis bajsa igen! Jag hade så igår. Hon bajsade inte på hela dagen, hjälpte henne med tempen på kvällen, och då kom en lass : ) idag verkar hon vara som vanligt. Bajsat 3 gånger : ) jag helammar ska tilläggas

• EllaBella02

Jag stoppar in den som vanligt och rör runt väldigt lite och väldigt försiktigt, har även böjbar termometer. Och oftast då kommer det både gaser och bajs.

• EllaBella02

BVC besök idag och det var dags för läkaren att titta på henne vid 2 månader. Allt såg bra ut, hon hade gått upp till 4970g och var 56,5 lång : ) huvudmått var 37,6.

• EllaBella02

Jag har också funderat på någonting att göra, kom fram till att åka på en kryssning kanske inte är helt fel? Eller Nyköpings havsbad tittade jag också på.

• EllaBella02

Nä, nu hittar jag inget heller! Va fasiken hette det stället jag hittade då? Det var med häromdagen på Arga snickaren, verkade hur fint som helst!

Svar på tråden Juli bebis 2012