Juli bebis 2012
Haha anjiali mitt inlägg försvann och nu kommer ja inte ihåg vad jag skrev :O
Haha anjiali mitt inlägg försvann och nu kommer ja inte ihåg vad jag skrev :O
Vi vet inte hur vi ska göra med prevmedel.. De tog ju 3 år för oss att få till Vilgot.. Visst de är inget som säger att de kommer ta 3 år till..
Sen har jag alltid haft sån hiskeligt mensvörk så ja spyr och svimmar och bara ligger och gråter..
Ja har tidigare haft ppiller och även prövat pspruta.. Men sprutan va ingen hit.. Ja grät för ALLT pga hormonerna..
Idag har ja varit på jakt efter byxor. Inga dög. Istället klippte jag av mej håret... :S
Bilder finns på bloggen frusandrasjoberg.blogg.se
Vilgot suger också på sina händer.. Så fort nappen åker ut åker fingrarna in. Ibland vägrar han nappen för att suga på hela handen :)
Vilgots mage blev betydligt bättre när jag slutade med minifom O de va ett tag sen nu :)
Knip done!
Dax att pallra sig upp och öra frukost :)
Idag kommer Snoffsan08 och Malin hem till mej :D
Trolla de ska jag göra :))
Idag bli Vilgot 12 veckor! Minns förlossningen som igår ;)
Jag har varit på efterkontroll idag. Godkänd och knipövningarna blev klart godkända :)
Vilgot har även varit på Bvc koll idag. Nästa vecka ska han få sina 3 månads sprutor :S hej ångest!
Han är nu 64 cm lång och väger nu 6220g :) stora killen! Han har hittat sin egna kurva nu som han följer finfint :)
Knip done :)
Jag vill inte heller prata om sömnen just för att ja tyckt att de varit för bra...
VHS lägger Vilgot mellan 20-20.30, sen sover han till 5-5.30 för mat och sen sover han till 8-9 :D
Ja är rätt nöjd :) ibland får ja stoppa in nappen..
Usch jag såg uppdrags granskning :@ glad att jag såg de efter förlossningen...
Blir riktigt förbannad! De gick ju i våras också men missade de då..
Ångrar bittert att ja skrev om våran sömn... :@
Ja ammar