Juli bebis 2012
Hur många points är det i en energidryck?
Hur många points är det i en energidryck?
Okej det är nämligen min älskade ovana :P vet inte hur det skulle gå utan! Drack inga när jag var gravid och höll på att bli galen! (fick ju sluta röka igen också eftersom kah var dum nog att börja efter tvillingarna kom) Tänk lyckan när min älskade man kom med två red Bull till förlossningen :)
Vår lille åt sista redan 19.30 igår så jag var rädd att han skulle vakna vid 3 och vara jättepigg, men lilleman vaknade inte fören kl 05.00 och somnade snällt om efter maten och sov till 8 :)
Jag ammar också bara!
Åh hette Gud vilken smärta! Läste hennes blogg och grät floder:( man kan bara lite ana känslan av allt fruktansvärt dom går igenom och ni andra nära och kära :(
Är så lycklig över mina fina barn, fattade aldrig under min tvillinggraviditet vilka stora risker som egentligen fanns och det var nog lika bra! Jag är så fruktansvärt tacksam över att dom mår bra trots att dom kom i v30, och så tacksam för att lilleman stannade kvar till V40 och också mått fint hela tiden!
Känner med er
vår lille pojk har bara dom kläderna han har på sig inne, alltså body, byxor och strumpor, om det blåser mycket har han en tunnare mössa, sen har han en filt över sig!
Vi bor i Kungsbacka (Halland)
Vaknade också med sprängfyllda tuttar när mina två stora killar kom in nyss, nu var dom rätt högljudda så dom väckte Bastian, mina tuttar blev nog rätt glada för det i och för sig :) han har inte ätit sen 20.00 så 11 timmar sen! Smått chockskadad just nu :)
Jag har inte haft locket på vagnen än! Känns som att det blir alldeles för varmt, i alla fall här nere!
Herre Gud! Jag är helt utvilad! Matade Bastian runt nio igår kväll sen somnade han vid tio och jag vid elva.
Vaknade 7.30 av att han gnällde till så jag tog upp honom och vi la oss i sängen och jag ammade, då kom Anakin och kröp ner bredvid och Tristan vaknade nu!
Ingen som kommit på natten (för det brukar dom två stora göra) och ingen som vaknat:) det är så här det ska vara!
tänkte beställa hem dopkort idag och sen skicka dem när dom kommer (borde ju komma denna veckan eler början på nästa) vi har dop den 17/11 också! men all vår släkt bor nära så det är inga problem! (har dessutom förvarnat dom flesta)