Juli bebis 2012
Men mitt HB ökade och även mitt blodtryck men min moderkaka var inget fel på faktiskt. Däremot fick jag göra ett TUL i v 33 pga högt blodtryck. Så ser behöver ju inte vara farligt men det är ju bra att du berättar din historia!
Men mitt HB ökade och även mitt blodtryck men min moderkaka var inget fel på faktiskt. Däremot fick jag göra ett TUL i v 33 pga högt blodtryck. Så ser behöver ju inte vara farligt men det är ju bra att du berättar din historia!
Done! : )
Skickar lite energi ( den lilla man har. : ) till er som har det svårt! Jag ger inte Minifom på natten. Men hon ammar också oftare nu. Jag annar i stort sett varannan timme dygnet runt nu. Några avstickare på 3 timmar blir det varje dag. Just det KNIP! ; ) Jag är också nojjig över baciller men det börjar bli lite bättre.
I början gav jag innan varje men nu ger jag var 4:e timme på dagen och inget på natten. 10 eller 11 droppar åt gången. Ger även Semper mag och tarm.
Kämpa på! Är ni oroliga för om maten räcker så prata med BVC, man kan få komma in extra och väga : ) Klar med knipen!! : )
Badade? Mitt i natten? : ) Knip klara! Min bebis måste istället ha mörkt när hon ska sova på natten. En liten lampa får jag ha tänd men sen ska det vara mörkt och tyst. Helst vill hon nog ha helmörkt : )
Snart är vi uppe i 1000 sidor! Sjukt att vi har hängt ihop i snart ett år!
Min bebis bajsade typ 3-4 gånger om dagen men har för några dagar sedan bara bajsat en gång per dag. Hon är 9 veckor.
Knip done igen! : )
Jag kniper 10 gånger också! Jag kan säga att jag har aldrig varit så glömsk i hela mitt liv som jag är för tillfälle! Kommer inte ihåg någonting om jag inte skriver upp det.