Juli bebis 2012
Knip done! : )
Knip done! : )
Hur länge sover era på dagarna? Min tös har i två dagar nu kört entimmestupplurar och sen vaknat.
Idag firar vi 11 veckor! Ett knip på det!
Jag äter inte blomkål, broccoli och andra kålsorter. Inte lök, starka kryddor eller mjölk. Dricker inte apelsinjuice. Inte kräftor, choklad. Ja, det var nog allt. Hon får fortfarande både Minifom och Semper Magdroppar. Hon har börjat bajsa färre gånger, men desto mer när det väl kommer. Nu hade hon inte bajsat på två dagar och så kom det en rejäl laddning och det är vanligare nu. Att hon inte bajsar varje dag och bara en gång om dagen.
Fru Sandra: jag tror att alla är mer eller mindre oroliga för det : (
Vi har kommit ur fas med tupplurerna här : ( Vilket oftast resulterar i övertrött baby som får skrikanfall. Tror att hennes sömnmönster håller på att ändras och jag hänger inte med i svängarna. Innan har hon oftast somnat nät jag ammar men nu kan hon tvärvägra. Sedan är hon vaken och när hon böjar bli gnällig försöker jag lägga henne i vagnen vilket oftast om jag inte går promenad resulterar i gallskrik. Sedan bär jag henne och då somnar hon oftast men vaknar lätt när jag ska lägga henne i vagnen. Hoppas jag kOmmer på snart hur hon ska sova för att inte bli övertrött.
Idag har jag roat mig med cytologprov! : ) Fy vad jag inte gillar det.
Det skulle ta ca 4 veckor. Blä för väntan : (. Här har vi inte gått kläm på nya sovrutiner än. Mycket bärande och tandagnissel på eftermiddagen idag med.Hon vill inte ligga i vagnen och somna inne och somnar oftast inte vid amning längre.
Idag firar vi 12 veckor!
Vår tös ska döpas den 6 oktober i en klänning som jag köpt ny på Little Fairies. Min sambo är jätteförkyld ned hosta och snuva! Nu nojjar jag att tösen ska bli så förkyld också : ) Går ju inte att amma om hon blir så täppt!