Juli bebis 2012
Tack för alla svar angående rörelserna!
Kram på er!
Tack för alla svar angående rörelserna!
Kram på er!
Välkomnar v 20 idag!!
På fredag så är det dag för RUL.. Är både nervös och förväntansfull... Håll tummarna att allt ser ut som det ska!
Har även fått ett nedrans skavsår i ljumsken efter mina trosor som inte vill bli bättre.. svider fasiken som eld!! Ringde till BM, och hon sa att jag skulle börja med någon receptfri salva så får vi se på fredag om det inte har blivit bättre, så kan jag får någonting på recept... antar att jag får gå som att jag har bajsat i byxan fram tills dess... :)
Tycker jag känner bebis mer och mer nu... flera gånger om dagen... Hoppas det är det också och inte bara gaser.. :)
Kram på er alla!!
Tack för alla tips!! Ska absolut prova dom! : )
Idag har vi varit på vårat RUL!! Allt såg bra ut, och jag vart inte flyttad någonting. Däremot så ville bebis inte visa vad den hade mellan benen så det får bli en överraskning längre fram istället... : )
Nu har jag dock fått en ny noja...
Det är att jag ska ha fått havandeskapsförgiftning... jag tycker själv att jag har svullnat lite i kroppen och sen har jag haft klåda som fasiken på mina lår ( eller framför allt 1 av dom.. ) framför allt de senaste dagarna.. men går det inte över får jag ringa till BM igen i slutet på nästa vecka och se om de kan ta lite prover...
Att man alltid ska vara nojjigt får någonting alltså!! : )
Men skönt att se att bebisen i alla fall mådde prima! : )