Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

Juli bebis 2012

Min man är också kanon, finns ingenting att klaga på känner att jag valt en bra pappa till mitt barn
    han gör allt här hemma, jag behöver i princip bara vara så fungerar allt som det ska...

• millifjor
    Ålder: 30 år
    Tillsammans med pappan till barnet? ja! 4 år nu...
    Jobbar med/ pluggar till/ arbetslös:  Målare.
    Bor: I lägenhet i Norrtälje
    Barn sedan tidigare: Nej, äntligen gravida efter ca 2,5 års kämpande .
    Drömmer om: Hus såklart, men ska leta efter mamma/pappa ledigheten.
    Intressen: Skidor, båt, läser mycket, träna såklart, längtar efter det nu när man typ intye har kunnat röra på sig i snart 9 månader!
  • millifjor

Hej! en fråga, tror jag fått karpateltunnelsyndrom eller vad det nu heter, mina fingrar domnar om jag gör samma sak ett tag, typ stickar, mest vänstra handen. Sen har jag vaknat en massa gånger inatt med då händerna domnat bort. Vad gör man själv åt det? antar att de inte gör så mkt åt det om man ringer barnmorskan, så funkar det här iaf, att de svarar att allt är normalt och att man typ får stå ut om man nu har fått några krämpor av graviditeten...

• millifjor

I mitt te är det lite allt möjligt Yogi te är det, får sammandragningar när jag dricker det, tar nu två koppar om dagen, om nån vecka eller så tänker jag öka dosen (är i v 36 nu). Har druckit det i ett par veckor nu o jag tycker att jag märker skillnaden på de dagar då jag inte tagit en kopp o de dagar jag druckit ett par, vet ej om det är så ändå eller på grund av teet

• millifjor

oj vad spännande att det kanske snart kommer ut lite bebisar! jag längtar sååå mycket efter vår tös men det lär väl dröja, har ju inte BF förrän 21 juli

• millifjor

Grattis till tjejen!

Har 30 dagar kvar till BF idag, men hoppas att det blir i början av juli iaf,hehe

• millifjor

om man har vanliga linnen så kan man ju sprätta upp vid axeln o sy dit såna där tryckknappar istället, på så vis är det ju lätt att "dra ner" när man ska amma. satt o tänkte på det häromdagen att det borde funka, har dock inte testat själv ännu

• millifjor
    momster skrev 2012-06-21 17:00:54 följande:
    I dag har vi träffat läkare och har vi tur får vi träffa Vårat charm troll på tisdag. Då skulle vi in till dag avdelningen för att se om det hänt nått, var jag öppen mellan 2-3 cm kunde de ta hål på hinnorna och sätta igång mej. Lill killen uppskattades i dag till 3596 gram. Och är i vecka 36+2.
    Så kom gärna med tipps hur man kan öppna sig.
    hur kommer det sig att ni redan får sättas igång? nyfiken...
Svar på tråden Juli bebis 2012