Inlägg från: millifjor |Visa alla inlägg
  • millifjor

följer kanske med in i augustitråden jag med då sitter på en pilatesboll nu om vartannat o hoppar o rullar höfter, får se om det hjälper något!
    Var hos barnmorskan med idag o allt såg fint ut, bara att vänta sa hon

• millifjor

Grattis FroggyL!

Idag mår jag illa igen, det sker typ varannan dag, o så är jag sjukt risig i magen, men det har jag varit i typ 2 veckor så det verkar ju inte göra någon skillnad!
    Ingen bebis inatt heller så man får väl vänta, o vänta, o vänta...men men, ska kanske försöka baka lite bullar idag då o hinna äta upp alla innan ungen kommer ut, som jag gjorde med den sista bulldegen
    Igår var min far här och vi byggde skötbord i badrummet, så nu ska det bara målas hyllor o oljas bänk o sånt, det kan bli lagom att pyssla med idag så tiden går framåt iaf!
    Jag har MAX 20 dagar kvart till BF idag och det är ju inte galet långt, även om varje timme känns som en evighet, det är ju faktiskt ett slut på detta elände nån gång
    Väntade ju på mitt plus i 2,5 år så 20 dagar är ju ingenting! (försöker vara positiv )

• millifjor

Jag har fortfarande min bebis kvar, har varit o lunkat runt på stan idag i två timmar så får se om det hjälper något

• millifjor

Lunkandet gjorde iaf att lite mer av slemproppen kom nyss, i ett gäng sammandragningar, men inga onda verkar
    Anjiali, tycker du ska prata med din BM om igångsättning, så kanske du slipper må dåligt...

• millifjor

Grattis Downs Under!
    Säg bara att du inte känt så mkt rörelser, du kommer ångra dig om det nu är något. Både du i bebisen blir ju lidande pga att du mår dåligt, den enda som kan ändra situationen är du själv i det vinner hela din familj på! Stå på dig nu i gå på magkänslan... man kan aldrig kolla för många gånger

• millifjor

Vad bra Anjiali!
    Kände inte heller något efter färdknäppen, snarare att jag fick mindre sammandragningar, haha.
    Ingen bebis inatt heller, här verkar det inte hända ett skit! Får nog ställa in mig på att gå över tiden, trodde jag skulle slippa det för ingen i min familj har behövt det
    Aha, man vet ju iaf att det kommer en bebis till slut, hoppas jag, man kanske bara är skengravid :-S

• millifjor

Då ska det färdknäppas!

Jag har ju sammandragningar typ hela dagarna mer eller mindre, men inga gör ju ont! tänk att man går och längtar efter att det ska börja göra ont,hehe. Har gjort en kanna hallonbladste nu som jag ska hälla i mig snart, får se om det hjälper till lite, det har ju iofs inte gjort det hittills men skam den som ger sig

• millifjor

Grattis Anjiali, hoppas allt gick bra!

Här har jag iaf bebisen kvar i magen, hon trivs! Mår illa idag igen i vanlig ordning och har ont i magen, men det brukar släppa efter ett par timmar så det lär ju inte betyda nåt
    Glädjer mig åt att det MAX är 17 dagar kvar, hoppas det går fort
    Snart kommer min syrras minsting hit o ska vara här med mig heela långa dagen, hon är 4 år och rätt lugn att ha som tur är

• millifjor
    AnnA1985 skrev 2012-07-16 10:31:04 följande:
    Grattis till alla som fått sina skatter =)

Är på BF+4 idag... tanken på att man får gå över 3 veckor gör mig galen. Det sämsta vore om förlossningen kommer igång dagarna innan juli är slut, då jag även måste ligga kvar minst 2 dygn.. för den 1/8 ska vli flytta. Panikångest är bara förnamnet! Hur f*n ska man hinna flytten då.. Detta är ett stressmoment som håller på att ta kål på mig för tillfället =(  
    Här behöver man "bara" gå över två veckor...konstigt att det kan vara så olika!
Svar på tråden Juli bebis 2012