Juli bebis 2012
Tekla så sa våran Bvc me :)
Ja ska börja med banangröt har ja tänkt..
Men jag tycker att de känns sjukt stort att gå från amning direkt till mat, även fast de inte blir slutammat direkt..
Tekla så sa våran Bvc me :)
Ja ska börja med banangröt har ja tänkt..
Men jag tycker att de känns sjukt stort att gå från amning direkt till mat, även fast de inte blir slutammat direkt..
Idag fick ja en inbjudan från jobbet, vi ska ut i äta.. Jag har ångest över att behöva lämna Vilgot hemma. Inte själva lämnandes utan maten..
Ja helammar och fasar för att behöva ge flaskan.. Jag är så säker på att han kommer sluta ta bröstet så fort flaskan kommit med i bild :(
Ellabella
Vi har inte heller haft sex fast på 6 månader.. Jag har inte heller nån lust.. Mannen är dock väldigt frustrerad..
Min bm sa att så länge man ammar och fortfarande har hormoner i kroppen så är de vanligt att man inte har lust..
Sen är ju alla slemhinnor mycket torrare... De kan ju också ha en bidragande effekt..
Monster
Fy vad jobbigt! Men skönt att få träffa en bra läkare! Dom är dock sällsynta tycker jag..
Idag blir Vilgot 4 månader â¤
Vilgot tackar så mycket :)
Millifjor
Fyy vad roligt!! :)
Vad gäller farsdag har ja beställt en stor canvastavla på Vilgot :)
Millifjor
Från smartphoto.. :) dock kommer den blir försenad :(
Jag vet inte heller vad sex är.. Typ.. Saknar de inte alls faktiskt. Men som ja skrev förut kan de ha med amningen att göra
Jag blir jätte frustrerad nu.. Vilgot vaknar 5-6 gånger per natt för att äta..
Ja invigde flaskan i förrgår (efter amninge) för att ja ska iväg den 30de.
Då gick de jätte bra, men både igår och idag har han vägrat den, han se äcklad ut och får kväljningar... :(