Juli bebis 2012
Jag testande positivt den 17 november : )
Jag testande positivt den 17 november : )
Vi har också samma faser här. Men just att de stoppar in fingrarna så de kväljer sig själva har jag hört att de ska göra gör att flytta tillbaka kräkreflexen. Sedan såg gör hon också så att hon suger på tutten och drar den samtidigt bakåt med ena handen. Inte skönt! ; ) 4 månaderskontroll idag. Hade gått upp till 6550, var 62 lång och huvud 40 : )
Vår BVC säger också fyra. Men inte hela mål förrens de börjar röra på sig mera och behöver det. Oftast vid 6-7 månader. Här får hon typ en tesked gröt på morgonen. En tesked rotfruktspure till lunch och en tesked fruktpure till em. Ammar alla mål också såklart. Ökar på jättelite varje dag då jag kanske är uppe i ett helt mål till 6 månader : ) min tös är helt galen i mat. När vi äter stirrar hon hela tiden när hon sitter med vid bordet.
Just det, har inte märkt någon skillnad än på bajset men det är väl gör jag ger så lite : )
Alltså vi har inte haft sex på ett år nu!! : ) Jag har ingen lust men snart så kommer jag bara tvinga mig till att göra det : ) min barnmorska sa att man måste ibland bara sätta igång med det för lusten ska komma tillbaka : ) Som tur är skämtar vi om det här hemma : )
Lillans feber höll i sig två dagar typ. Gav Alvedon när den gick över 38,5.
Vi var på 4 månaderskontroll förra veckan. Glömde skriva då : ) Vikt 6550 lång 62,5 huvud 40,5.
Kanske, men de kommer också in i främlingsperioden nu tydligen när de blir extra känsliga för ansikten de inte känner igen helt. Tom pappa kan de gråta för om bebis är mest med mamma. Mm BVC sköterska berättade det.
Ha ha ha, vilka fina presenter!! Jag har köpt en kaffemaskin och en världens bästa pappamugg : )
Vi ger gröt. Vi ökar en tesked var tredje dag men vi ger också rotfrukter till lunch och frukt till kvällen och något mål ökas på med en tesked varje dag. Jag gillar inte heller Anna W. Tycker hon är lite av en hycklare Stefans hennes dotters bok kom ut. Men den livsstilen så behövs nog sova hela natten metoden, och till slut fattar man inte vad hon pratar om vargen kommer hit och varje kommer dit. Men alla gör ju som funkar bäst för dom själva : )