Juli bebis 2012
Allt gick jätte bra trots avhopp :)
Igår när vi duka, så målade vi Vilgots fötter me vattenfärg så gick han över pappersduken :)
Rätt kul men liten detalj :)
Allt gick jätte bra trots avhopp :)
Igår när vi duka, så målade vi Vilgots fötter me vattenfärg så gick han över pappersduken :)
Rätt kul men liten detalj :)
Idag fil ja sovmorgon! Ja ligger i sängen än, vaknade för 15 min..
Vilgot o maken gick upp vid 9...
Vi är hos mina föräldrar så då kan ja slappna av mer..
Monster de har Vilgot med fast de va ett par veckor sen.. Supergulligt! Dock har han kommit på att man kan göra så med gröt i munnen så de sprutar gröt överallt :)
Vilgot har sovit konstant sen 18.45, de har väl typ aldrig hänt..
De dumma är att ja verkligen inte kan somna.. Ja ligger o oroar mej över hans feber, (bara 38 sist, men ändå) o lyssnar på andningen.. :S
Varför kan ja bara inte sova!
Plutten ligger o skrattar i sömnen, o mitt hjärta blir alldeles varmt!
Godnatt önskar ja också kunde somna!! Vilgot sover än...
Jag behöver hjälp!
Vilgot har till o från haft förhöjd temp i flera veckor.. Vissa dagar har han haft 37.7, senare kan han ha 37,2 för att senare ha 37.8, andra dagar har han 37.4 hela dagen och i söndags hade han 37,9 och senare 38, igår hade han 37,7 för att sedan ha 38, idag har han haft 37.8..
Men imorn är de dags för 5 månaders sprutorna, men ska man verkligen ta de med förhöjd temp?
Jag vill att dom ska kolla sänkan på hinom.. Feber e ju ingen sjukdom men de är ju nåt som orsakar den..
Han är pigg o glad, men man ser på hans ögon och rosig kinder när tempen är högre...
Snälla hjälp mej med råd..
När ja skulle ta fästingaprutan hade ja en inflammation i armhålan, då fick ja egentligen inte ta den för att man inte vet om de skulle va en biverkning av spruta. Eller pga infektionen..
Borde ite de va samma med hans sprutor?
Chess, trolla och grankotten
Konstigt att de säger så olika.. Här på Bvc sa de att 37,7 o uppåt är upphöjd temp...
Hans normaltemp ligger på 36,7-37,3...
Dagens sprutor blev inställde.. Dels för att han haft upphöjd temp och dels för att den ena sköterskan va sjuk o ja vill att de tar båda samtidigt..
Oj veckor? Ja har igen aning om hur många veckor Vilgot är.. Orka hålla reda på de.. Nu är de månader ja räknar...
Tänk imorn är de 1 år sen vi berätta för alla våra nära att vi va gravida genom att ge en bild på tidigt vul :)
Den bästa julklappen våra föräldrar kunde få.. :)
De blir svårt att bräcka den Julklappen i år ;)
Idag har ja snosat på en 3 veckors bebis.. De va så de drog i livmodern på mej och helt plötsligt blev Vilgot jätte stor :)