Inlägg från: Ella Jade |Visa alla inlägg
  • Ella Jade

Juli bebis 2012

Fick nyss reda på att min bästa vän också är gravid! Bf 3 dar efter mig. Samt är min underbara svägerska gravid i 4e mån. Hur ofta händer sånt här!!!? :D håller tummar för dom, mig o er alla att allt går vägen!

• Ella Jade

Bevingad: Hahaha ja det är helt sjukt :D jag håller tummarna för din vän med då!!

• Ella Jade

Joanna87: jag är mkt tröttare än vanligt, brösten ömmar väldans, mer kissebödig, mer huvudvärk/ryggvärk.. Magen putar ut en del, men svullen o som madlin säger "möblerar om tarmarna" (haha) så de blir en liten tjockis mage för mej..

• Ella Jade
    Mijab skrev 2011-11-01 21:16:13 följande:
    Hejsan! E ny här :). Plussade idag o allt känns overkligt! E troligen i V5-6. Ska ringa barnmorskan o boka tid imon! Hur 100 kan man vara på att dessa Gravtest stämmer? Körde med clearblue digitalt! Jag mått illa smått sen haft typ mensvärk o haft en hel del flytningar! E det normalt?
    HEJ ÄLSKADE BÄSTIS! haha :)

Välkommeeeeeen. Har berättat för alla att vi troligtvis skall föda samma vecka. tjohooo!  Hjärta 

• Ella Jade
    bevingad skrev 2011-11-01 15:40:05 följande:
    good... la den som länk i trådstarten
    Fint + du fick Kanske tar ett extra test jag oxå... har ju en del kvar hemma
    Tack! :)

Ja, vart lite orolig, men idag plussade jag starkare så det känns mkt bättre :).

Skall bli spännande med bildtråden när alla fina magar kommer upp! 
  • Ella Jade
    HöstLilja och Madlin:

Underbart att ha ngn i samma sits, som man kan göra massa mamma skoj med :). 
    Jag har tvingat hit vännen nu, Mijab, så hon också får hänga här :D

{#emotions_dlg.flower}
  • Ella Jade
    MLT skrev 2011-11-01 22:26:35 följande:
    Före utgången av v. 12, alltså 12+0. Men jag tycker inte att du ska tänka så mycket på det, risken minskar för varje vecka som går, de allra flesta får missfall mycket tidigt!
    Åh, jag gillar dina ord Madlin!!
  • Ella Jade
    Mijab skrev 2011-11-01 22:30:31 följande:
    Haha hej mamma! Detta e fortfarande overkligt! Jag o min sambo berättade för familjerna idag o dom blev både chockad o överlyckliga :)...
    Haha, hej hjärtat! :D

Kan inte fatta att detta händer.. sjukt!  Hjärta 

• Ella Jade

Godmorgon Cissi7006 och ni andra! :)

Någon mer än jag som halvsover på jobbet just nu? ojoj.. :D

• Ella Jade

Okej! :) Gud vad härligt för dig, hoppas ni får en mysig dag då!

Hade gett allt för en säng o sömn just nu, haha. Får ta en vila på rasten sen..

Får jag fråga, äter du och ni andra, Vitamintillskott och vilka isf? änsålänge äter jag bara Folsyra. Tänkte vänta på efter alla provtagningar så man vet vad kroppen behöver..

Svar på tråden Juli bebis 2012