Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

Fick en chock när jag ställde mig på vågen förut idag. Gått upp mer denna gång... Fast jag ska inte gnälla egentligen.... + 9kg nu. Redan! Förra gången gick jag upp totalt 10-11kg. 174 lång. Väger nu 71kg. Testar nu min tens, så skönt. Hyrde en förra gången, men Lidl sålde billigt för nån vecka sen så då slog jag till. Har ju ofta ont i ryggen annars också så jag kan använda den fler ggr.

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • froggyL

Nej nej nej, nu har de nog inga tens kvar på Lidl, skulle inte tro det iaf. Det var för ett tag sedan och de har ju olika produkter från vecka till vecka, tyvärr...

• froggyL

V. 28 idag. Dvs 90 dagar kvar. Firade med att kräkas! >Mamma till Linnea 2008-01-04

• froggyL

Usch, jobbigt Down under. Styrkekramar till dig. Förstår att du inte har lust... Men kanske kan du få ha roligt å inte tänka på det för en stund. Vi ska också på påskmiddag. Ska bli skönt å lämna flyttlådekaoset lite....

• froggyL

Det var värre med sammandragningarna förut, men visst, så fort de kommer måste jag sätta/lägga mig ner å vila. Vilket blir olika många ggr under dagen. Beror på hur mkt jag stressar/gör under dagen. Ska bara jobba tre veckor till nu. Och en flytt på det. Sen blir det vila!! Och ge-kås :)

• froggyL

Nilepile89, ja räkna med en månad, minst. Jag hann bli orolig att de inte fått papprena, men det hade de iaf, sen en vecka efter samtalet fick jag mitt godkänt.

• froggyL

Woogie, troligtvis Niferexen ja. Hade likadant, svinont också, fast jag tömde uppåt istället, och då behöll jag ju inte järnet precis.

• froggyL

Grattis SaJo81 till jobbet. Måste kännas himla skönt. Vilken skillnad! Själv e jag hemma från jobbet idag. Orkar inte nåt känns det som. Måste kolla mina värden igen. Har ringt barnmorskemott. som ska ringa upp mig. Sällan det går att va hemma från mitt jobb, men nu har vi en praktikant som lätt kunde ta mina elever... Och då passar jag på. Måste ju tänka på mig i det här läget, men jag har svårt för det. Många som är i behov av mig....

Svar på tråden Juli bebis 2012