Inlägg från: froggyL |Visa alla inlägg
  • froggyL

Juli bebis 2012

Vill också få gå på TUL...! Orättvist. Jag har fått sån fruktansvärd halsbränna. Vad e bäst. Hade flytande gaviscon förra graviditeten, men det e ju vidrigt. Finns ju tuggtabletter också. Undra om jag fixar det. Vad tycker ni e bäst/godast....?

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • froggyL

Låter ju underbart om vattenmelon skulle funka. Helt klart värt ett försök :) en bra anledning till å köpa melon iaf ;)

• froggyL
    Charlottetott skrev 2012-05-23 10:26:44 följande:
    Har ni problem eller erfarenhet av fogarna?? Jag hade inga problem med fogarna när jag väntade min pojk men nu har jag haft ont men kunnat hålla de på okej nivå sålänge jag går försiktigt korta sträckor. Men i morse fick min son på 2,5 år upp grinden på baksidan och smet (samtidigt som han släppte ut hunden som också tog sig en sväng om) Och min son är ett trotsmonster utan dess like så han satte fart och kuta, när jag fått in hunden var de bara att springa efter pojken och nu har jag pajjat fogarna helt. Gjorde så ont att jag började gråta och jag kan inte ställe mig eller gå utan stöd. Jag som skall till gekås imorgon!!! SKIT OCKSÅ.. tror ni de släpper? känner mig helt handikappad nu..   Sjukgymnasten svarar lägligt inte, funderar på att bara åka dit.. om jag kan ta mig ut till bilen vill säga,.. 

Fy vad jobbigt! Förhoppningsvis känns det bättre i morgon när duhunnit vila. Jag ska också till gekås imorgon! Brukar komma dit kring 9:30-10 och åka vid 20 :) typ. Får se vad jag orkar....ska dit med min mamma. Dottern e hemma med pappa.
  • froggyL

Hem ljuva hem! Åkte 7:30 hemifrån och kom hem 21:15. Dagen inne på gekås blev "bara" ca 8 h. Fick använda gubb-bänkarna flera ggr. Och nu e mina fötter å ben helt svullna och hela jag...ska strax dimpa i säng... Puh, men kul var det :) och kundvagnen vällde över :)

• froggyL

Ligger vid sjön på stranden under ett parasoll. Underbart. 21grader i vattnet, 18 längre ut. I måndags var det bara 15 och då isade det i vaderna. Jag älskar sol å bad och tjejen kom idag på hur man simmar med simring, så hon e som en fisk i vattnet. Sådan mor sådan dotter :) får passningshjälp av mor å far. De e med. Anjiali, vart bor du. Min man kommer från Gräfsnäs.

• froggyL

Enilorac81: vid Ömmern. En stor insjö, fast vid en vik. Det är nog varmt i de flesta sjöar nu när det varit så varmt flera dagar, men inte i de djupaste sjöarna såklart. Alltid varmare vid sandstränderna.... Anjiali, själv bor jag i Alingsås. Vart i Gräfsnäs? Kan du adressen? Himla fint där, fast jag bor hellre i/nära staden. Inte mitt i smeten men nära stan.

• froggyL

Vill också ha en överbeskyddande man. Var likadant förra gången. Kände mig dåligt uppassad och ointresse från hans sida. Har pratat om det, men det blir/ känns inte bättre ändå. Ja ja, det blir bättre sen. Men önskar så att jag hade blivit ompysslad, utan att jag kräver det. Precis som du skriver, Engla80, ang mors dag.

• froggyL

Aaah, efter ha fått somna om ett tag och sen lite massage på det, känns det bättre igen. Nu ska jag nog orka igen.

• froggyL

Gnällvarning.... Jag säger grattis till mig själv på morsdag. Firade min egna mor och tack vare det fick jag en kram av min dotter, utöver de vanliga, men tror ni gubben fixat med nåt. Nä, vi storbråkar idag istället. Jag grät innan vi åkte och nu ligger han förbannad sovandes i sin säng. Känner mig så illa behandlad. Gjorde jag förra graviditeten med. Vill att det här ska va över nu. Känns inget roligt å gå och må dåligt och vilja bort/skilja mig. Vet att det blir bättre, men varför får inte jag ha det bra som många andra. Bli inte förskräckta nu. Var bara tvungen å häva ur mig lite och jag vet ju att ni lyssnar. Har ingen annan just nu.

• froggyL

Tack för kommentarerna. Kändes piss igår. Fortfarande kasst idag men mkt bättre. Kan bli lite knäpp på bökandet i magen. Den tänjer ut magen så jag blir sned och det gör riktigt ont ibland. Det känns ju så tydligt. Kan ta tag i foten ibland och hålla i den nästan :)

Svar på tråden Juli bebis 2012