Charlottetott skrev 2012-05-23 10:26:44 följande:
Har ni problem eller erfarenhet av fogarna?? Jag hade inga problem med fogarna när jag väntade min pojk men nu har jag haft ont men kunnat hålla de på okej nivå sålänge jag går försiktigt korta sträckor. Men i morse fick min son på 2,5 år upp grinden på baksidan och smet (samtidigt som han släppte ut hunden som också tog sig en sväng om) Och min son är ett trotsmonster utan dess like så han satte fart och kuta, när jag fått in hunden var de bara att springa efter pojken och nu har jag pajjat fogarna helt. Gjorde så ont att jag började gråta och jag kan inte ställe mig eller gå utan stöd. Jag som skall till gekås imorgon!!! SKIT OCKSÅ.. tror ni de släpper? känner mig helt handikappad nu.. Sjukgymnasten svarar lägligt inte, funderar på att bara åka dit.. om jag kan ta mig ut till bilen vill säga,..
Fy vad jobbigt! Förhoppningsvis känns det bättre i morgon när duhunnit vila. Jag ska också till gekås imorgon! Brukar komma dit kring 9:30-10 och åka vid 20 :) typ. Får se vad jag orkar....ska dit med min mamma. Dottern e hemma med pappa.