Woogie skrev 2012-02-27 09:09:19 följande:
I helgen "antasade" jag ett par med två små barn eftersom de kom gående i affären med en Carena syskonvagn. Jag var bara tvungen att fråga hur nöjda de var med den (mycket, var svaret), men jag kände mig lite dum... Typiskt svenskt liksom, att inte störa någon man inte känner... Hur som helst, jag har hört en del bra om den, ska bara kolla upp måtten på den också, men det kanske blir en sådan i alla fall till slut.
Vi har en Carena Double swing till våra tvillingkillar och är också jättenöjda med den, enda negativa som jag kan se var att liggdelarna är väldigt smala så dom växer ur den fort och då får man gå på sittdelen som bara är framåtvänd, det var nog mest separationsångest från min sida än klagomål från barnen dock=) sen är det bra om både du och mannen tex är ungefär medellängd eftersom man inte kan ställa in handtaget! i övrigt är vi skitnöjda med den och framförallt är den ju prisvärd!
Vi kommer ha kvar våran och göra den till syskonvagn med nu så får killarna turas om att sitta (ska skaffa ståbräda också) och lill*n ligga om jag måste iväg med dom alla tre själv mycket...dom hinne rju nästan bli 3 innan nästa kommer så jag hoppas mest på att kunna använda en enkelvagn:p