Juli bebis 2012
De senaste dagarna har mm tös kommit på att man kan hålla bägge fötterna samtidigt : ) och är även sjukt nära att stoppa in tårna i munnen : )
De senaste dagarna har mm tös kommit på att man kan hålla bägge fötterna samtidigt : ) och är även sjukt nära att stoppa in tårna i munnen : )
Ja, här är det sömnlöst! Dock sover tösen rätt så bra, men jag är klarvaken. Roar mig med att försöka hitta dammsugarpåsar till vår dammsugare : ) sitter och ammar med dottern i famnen och vi brukar ju liggamma på nätterna annars. Men det går ju inte så bra när hon är förkyld. : ( kommer säkert vara helt slut imorgon : )
Min bebis tar flaskan jättegärna med jag vet fan inte hur man pumpar ut : ) jag får ut jättelite sin hon slukade i sig :) Sen gör det jäkligt ont också. Så slår vi ihop alla våra bebisar har vi en supersnäll en : )
Tack för tipsen!! Ska prova igen, mendet känns ju fasiken som att hela bröstvårtan ska följa med ner i röret. Annars är det fortfarande snorigt här. Stackars tösen börjar få ont under näsan när man torkar så mycket. Det vet man ju själv svider som fasen. Försöker att vara försiktig med det är ju svårt att inte nudda. Smörjer med lite salva.
Och jag fick svar på mitt cellförändringsprov idag. Visade grava förändringar så nästa vecka ska de göra en konisering. Är livrädd och tjöt hela förmiddagen att jag inte skulle få se mitt barn växa upp, och pratade med en barnmorska som skrämde upp mig ännu mera. Sen fick jag prata med en läkare som sa att jag inte har cancer nu, men att dessa förändringar med stor sannolikhet blir cancer om man inte tar bort dom. Men jag mår fortfarade lite dåligt över själva ingreppet, eller att de ska behöva ta massor så man får problem sedan. : ( Lillan är fortfarande skitsnorig.
Lycka till på sjukhuset!! Hoppas operationen går bra! Skönt efteråt när ni slipper all oro över andningen och det!! Och kämpa på bi andra. Jag är också ibland så trött att jag blir yr. Vi är vakna mellan 4-5 gånger mellan 19-07 varje natt och jag brukar somna vid 22 typ. Och förkylningen slåss vi också mot. Tack för tipset med våtservetterna.
Min bebis sover nu, men 28 hade hon.
Indragningar vid revbenen skulle kan vara observant på sa BVC till mig, du kanske ska ringa och kolla bara?
Lycka till Trolla!!
Skönt M!!!