Juli bebis 2012
Inte gått upp något än (v.15), (står stadigt på samma vikt som vid inskrivning), har mycket att ta av , mitt mål är att inte öka mer än nödvändigt!
Med min sista grav. gick jag bara upp 6kg så mer än det vill jag inte gå upp.
Inte gått upp något än (v.15), (står stadigt på samma vikt som vid inskrivning), har mycket att ta av , mitt mål är att inte öka mer än nödvändigt!
Med min sista grav. gick jag bara upp 6kg så mer än det vill jag inte gå upp.
Har jobbat som en tok, så jag har knapp hunnit att hänga med här inne... fått läsa i kapp ett antal sidor.
Gick in i v.16 i dag... tycker det segar lite... UL om 23 dagar *längtar*
Ang. barnvagnar... Köpte en Brio Sleepy Duo år 2000 till första barnet... hottade upp den med lufthjul till andra barnet...
Tror vi kör den med tredje barnet också, det är ett sådant skönt gung i vagnen. Haha det är väl valuta för pengarna... 3 ungar på 12 år... himla utspridda...
Nu har vi iof. bara liggdelen kvar, sittdelen gick sönder förra sommaren när tjejerna envetet skulle i vagnen samtidigt .
Men jag gråter inte, ser då fram emot att få köpa en ny trendig sulky när detta blir aktuellt i stället!
Det verkar som det är många bebbar som lugnat ner sina aktiviteter i våra magar... Min bebb* är också ovanligt lugn, det som känns är en ev. kullerbytta/snurr någon gång i bland...
Jag är ju allt annat än smal, så på mig syns det fortfarande inte... Jag har inte gått upp något än och jag mina vanliga byxor fast bör nog börja med några gummiband i knapphålen...
Med nr 1. (-00) var magen större (gick upp 10kg) än när jag väntade nr 2. (-07) gick upp totalt 6 kg.
Men det skiljde hela 2 kilo på tjejerna W -2715g & V-4680g.
Den här gången skulle jag bli glad om det blev något mittemellan...
Måste vänta ända till den 20:e februari på mitt RUL... *Vill nu!!!*
Idag fyller jag år och fick en "happytone" av min man och barnen så nu har vi alla lyssnat på bebisen. Gud så underbart. Jag känner inte den än så därför är det extra härligt att höra att den faktiskt lever där inne.