Inlägg från: Trolla75 |Visa alla inlägg
  • Trolla75

Juli bebis 2012

Det blev bara i Farten att det har blivit W & V, inget direkt välplanerat...
    När jag väntade Wilma så gick ju Skärgårdsdoktorn och jag var så förtjust i klipska lilla Wilma... Så det var ett lätt val!
    Blev ju ett väldigt vanligt namn, så när jag väntade lillasyster ville jag ha ett mer ovanligt namn...

Vanna Rosenberg var en inspirationskälla och det är fortfarande bara ett 140-tal som heter det...

Viktor är ett gammalt släktnamn på mormors sida... Tycker det klingar fint med mina Wilma, Vanna & Viktor Flört
    Jaja, vi får se vad som bor i magen...

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • Trolla75
    Vad passar bättre än att få se liten på alla Hjärta dag!

Jag är lite avis måste jag säga! vill ju så gärna se att liten har vuxit till sig ordentligt, på KUBen var h*n bara 6 cm.
  • Trolla75

Jag jobbar som Habiliteringsassisten/Personligassistent åt en kille med DS, har tidigare sprungit runt på 4 ställen och jobbade som timvikarie hela förra året... Men hade turen att få fast tjänst och började den 28 november 2011. (78% = 7 pass/månad)

Jag skäms lite, jag har världens bästa och lättaste jobb! Om två veckor går jag på 96%= 9 pass/månad och jag kan verkligen skratta mig lycklig.
    Jag börjar vid 15-15.30 och slutar vid 9 morgonen därpå... Lagar mat, går på aktiviteter, slappar i soffan o ser på tvn, har sovande jour, väcker killen och gör frukost följer sedan till taxin och därefter slutar jag...

Men det jobbiga är att jag inte berättat än för varken mamman eller arbetsgivaren... dom lovordar mig att jag gör ett sådant bra jobb och usch jag grämer mig så inför detta svåra samtal. Är så nervös att de ska tappa förtroendet för mig... Skäms

• Trolla75
    michelodeon skrev 2012-02-03 09:28:22 följande:
    Jag och sambon har inte riktigt samma smak när det gäller namn. Nu när vi vet att det är en pojke blir det lite lättare iaf.